Jump to content
Sign in to follow this  
GoldlaXiE

Goldeneye: Source kommer - alpha UTE!

Recommended Posts

Dreiv å diskuterte det orginale spillet litt igår med noen kamerater, og endte opp med at vi satt oss ned å spilte litt på N64'n. Var gøy å spille Goldeneye, det tok seriøst av på den tida vi spilte det .. .

genialt at det kommer som en HLmod nå :D

Noen som vet når det kommer?

Joda, kan bli fint med en slik mod, men det blir nok ikke noe som tar over for N64's Goldeneye. Det blir nok alt for mye Bunnyjumping og "pwning" for at man skal få en skikkelig nostalgisk følelse.

Men modden kan jo bli fin likevel. :)

[iC,08/09/2005 : 09:39] Men modden kan jo bli fin likevel. :)

jada. det tror jeg også. gleder meg noe vilt

Edited by Luchy

Tviler på at det kan måle seg med orginalen, men håper at dei klarer å lage ein god mod.

Får håpe at dei tek seg god tid, og ikkje skynder seg for å bli ferdig.

Genialt!

*mimrer tilbake* Det var med N64 Golden Eye det virkelig tok av med fps for min del. Utrolig gøy var det, var ikke gamle perten jeg, da. ;)

GoldenEye på N64 var vell kanskje det spillet som ble den største suksessen på N64.. (goldeneye og zelda)

har mange gode minner fra den tiden.... var jo så sinsykt bra laget den gangen... nå fikk jeg faan meg lyst til og kjøpe en N63 og goldeneye, og starte og spille det igjen

:love:

de kan jo hende at de fjerner hopping og da :) håper det

Jeg også ønsker dette, men det kommer de ikke til å gjøre. Så sinnsykt mange som synes spill "suger" fordi det ikke er noe hopping (slik som i SWAT4 og Rainbow Six 3).