Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spice Girls-Viva forever  :innocent:

5158236[/snapback]

i'll drink to that!!

 

så litt mer seriøs:

har hørt veldig mye på stirb nicht vor mir i det siste, men også mye på mein teil.

får ta med de under perfekte sanger

5160453[/snapback]

 

Stirb nicht vor mir er en veldig bra sang, men jeg blir bare trist av den, så jeg kan ikke høre på den :)

Lenke til kommentar
Stirb nicht vor mir er en veldig bra sang, men jeg blir bare trist av den, så jeg kan ikke høre på den :)

5168218[/snapback]

ja, den er ganske trist. men siden jeg har flere gode enn dårlige minner ved den sangen så blir jeg ikke trist av å høre på den. veldig veldig fin sang. eneste rammstein sangen som kunne gått under kategorien "fin" tror jeg :)

Lenke til kommentar
syns dette blir bare en tråd med "sanger vi liker veldig godt"

 

Coldplay A Rush of Blood To The Head..

 

 

ye

5172540[/snapback]

Er strengt tatt nesten enig, men det er mest fordi jeg regner med at det (desverre) er slik folk kommer til å se på tråden. En perfekt sang er en sang HELT uten feil, ingen svake partier, ikke et sekund. En kan like en sang, selv om den har partier som ikke er knallbra.

 

Selv har jeg hatt veeldig vanskelig for å komme med en sang til denne tråden(kanskje fordi jeg er kritisk?).

 

Etter mye om og menn så vil jeg si at Björk - Play Dead er en perfekt sang.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Er strengt tatt nesten enig, men det er mest fordi jeg regner med at det (desverre) er slik folk kommer til å se på tråden. En perfekt sang er en sang HELT uten feil, ingen svake partier, ikke et sekund. En kan like en sang, selv om den har partier som ikke er knallbra.

 

En helt perfekt sang, helt uten feil, og helt uten svakheter kan jeg beskrive med ett ord: Kjedelig :)

Lenke til kommentar
Er strengt tatt nesten enig, men det er mest fordi jeg regner med at det (desverre) er slik folk kommer til å se på tråden. En perfekt sang er en sang HELT uten feil, ingen svake partier, ikke et sekund. En kan like en sang, selv om den har partier som ikke er knallbra.

 

En helt perfekt sang, helt uten feil, og helt uten svakheter kan jeg beskrive med ett ord: Kjedelig :)

5179047[/snapback]

Nja, du blander "glatt" og perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...