Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Children of bodom - Fear of the dark ( iron maiden cover , ikke helt sikker på om det er bodom eller cradle of filth uansett da )

 

Nydelig sang, får gåsehud av fiolinen i introen og mye bedre en orignalen. Bra vokal også, imot setning til resten av Bodom's sanger.  :)

8011869[/snapback]

 

Det er ingen av delene, det er Graveworm. Død over feiltagging av mp3er. Uansett, det er en meget bra sang synes jeg.

 

En sang som åker opp som (nær) perfekt er Ensiferum - Ferrum Aeternum. En herlig instrumentl som gir meg en skikkelig godfølelse. Får gåsehud hver gang jeg hører på den :)

Lenke til kommentar

Iced Earth - A Question of Heaven, versjonen fra Alive In Athens.

I utgangspunktet en veldig bra låt, men i mine øyne kanskje tidenes største vokalist, Matt Barlow tar den til ekstreme høyder. Fantastiske rolige partier der den fantastiske stemmen kommer fram, kombinert med mer aggressive partier, og fantastisk koring. Fra 6 minutter og utover tar det helt av. Konstant gåsehud av denne låten, og mot slutten står alt av hår rett ut.

Endret av kakk
Lenke til kommentar

Iron Maiden - Run To The Hills

Iron Maiden - Fear Of The Dark

Bruce Dickinson - Navigate The Sea Of The Sun

Children Of Bodom - Everytime I Die

Children Of Bodom - Hate Me

In Flames - Take This Life

In Flames - Free Fall

Metallica - For Whom The Bell Tolls

Metallica - Fade To Black

Metallica - Master Of Puppets

Metallica - Creeping Death

Metallica - Nothing Else Matters

Metallica - The Unforgiven

Foo Fighters - All My Life

Nirvana - On A Plain

 

Liker de sangene her veldig godt. Kunne ikke tenkt meg dem noe anderledes.. gidder foresten å skrive fler Metallica klassikere :)

Lenke til kommentar

Helt klart. Det er mange sanger som jeg har dilla på, synes er gode og hører ekstremt mye på. Men for mine ører har ingen nådd skikkelig opp til følelsen som kommer når Fear Of The Dark spilles.

 

Tror den sangen ene og alene gjør slik at Maiden ligger høyt på listen min (de har da selvsagt mange andre bra sanger).

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av å slette innlegg fra den fordømte telletråden her. Spørsmål #1: Hva vil vi med musikkforumet? Vil vi ha tråder som dette, som er intetsigende for flertallet, hvor privatpersoner kommer med sine favoritter, som ikke betyr en dritt for 99% av andre som leser? Jeg våger å si nei og stenge denne tråden én gang for alle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...