Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
også (2pm - Tetris) - sinnsykt bass. Castbredder - er veldig bra sang.

5550069[/snapback]

 

Jeg veit ikke hva dette er, men det er i alle fall ikke The Prodigy!

 

Castbreeder var et fake album, såvidt jeg husker.

5554530[/snapback]

 

Og det forteller hvor mye du vet om the Prodigy. Jeg selv allerede har 5 albumer med dem. Og tror nok at det er Prodigy som har "Castbredder"! :)

 

ps. Castbredder er ikke album, det er et sang!

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
At du påstår at Castbreeder er en låt av The Prodigy forteller hvor mye DU veit om dem. Jeg tør dermed påstå at jeg veit mer om dem enn deg.

5556810[/snapback]

 

Hehe. For å gå litt off-topic her - "Castbredder" - sangen er med i 3 av 5 albumene som jeg har, så hvorfor liksom Prodigy skulle ha en "falsk" låt i disse 3 albumene? Det blir litt domt.

 

ps. drøm videre at du vet mere enn meg! Jeg kjenner Prodigy fra når jeg var 9år, jeg vokste opp med dem! Så jeg vet nok mere deg da.

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
ps. drøm videre at du vet mere enn meg! Jeg kjenner Prodigy fra når jeg var 9år, jeg vokste opp med dem! Så jeg vet nok mere deg da.

5557196[/snapback]

 

Jeg har hatt CD-spiller siden jeg var 6 år gammel, og Internett siden jeg var 9 (eller noe sånt), og det finnes fremdeles folk som vet MYE mer om både CD-spillere og Internett enn meg.

Lenke til kommentar
ps. drøm videre at du vet mere enn meg! Jeg kjenner Prodigy fra når jeg var 9år, jeg vokste opp med dem! Så jeg vet nok mere deg da.

5557196[/snapback]

jeg har hørt på queen siden jeg ble født(indirekte via faren min) men du skal ikke lete lenge før du finner en som vet mer om queen enn det jeg gjør. så det der var et inderlig teit utsagn

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvilke album du har? Jeg har alle albumene av dem og det finnes ingen låt som heter Castbreeder i dem. Castbreeder er en fake låt fra et fake album, lev med det.

5557255[/snapback]

 

Har "The fat of the Land" fra 1997, Music box" fra 2002, "Music collection" the best - 2001 POP, "Always outnumbered never outgunned", og "Music history".

Og nesten alle de inneholder denne sangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...