Gå til innhold

Greier du å holde ut en måned?


Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker og bukker for at trådstarter er så sympatisk ovenfor for oss ikke fullt så kloke barn. Lover at det aldri skal gjenta seg. Neste gang skal jeg heller spise vann. :D

Spis frukt da. Sunt og godt. :)

Får vel stikke på butikken å hamstre inn alt som er godt som er lovlig å spise i denne perioden da! :yes:

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Fint at du sa fra om isen såpass sent da, snille læreren vår bestemte at i dag spleiser hele klassa på is fordi det er bursdagen min :wee:

 

BTW: har litt dårlig samvittighet nå, spiste tre digestive kjeks til frokost i dag, er det virkelig en synd å spise det, glemte meg i så fall noe grusomt.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jepp, da var snart dag en over. I dag har jeg drukket en farris. Var i butikken og kjøpte halslinser også (sukkerfrie).

 

Så har jeg noen spørsmål:

#1 Eplenektar, tropisk nektar og annen fruktnektar skal vist inneholde like mye sukker som Cola. Burde det ikke forbyes da. Man kan drikke eplejuice istede for eplenektar.

#2 Syltetøy inneholder jo ekstremt med sukker, men er det lov?

#3 Nesten alt inneholder sukker. En konkret liste med forbudte ting hadde vært greit.

#4 Chillinøtter inneholder også sukker. Men det er vel på en måte sundt? Er det lov?

 

Maser jeg :p

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Jepp, da var snart dag en over. I dag har jeg drukket en farris. Var i butikken og kjøpte halslinser også (sukkerfrie).

 

Så har jeg noen spørsmål:

#1 Eplenektar, tropisk nektar og annen fruktnektar skal vist inneholde like mye sukker som Cola. Burde det ikke forbyes da. Man kan drikke eplejuice istede for eplenektar.

#2 Syltetøy inneholder jo ekstremt med sukker, men er det lov?

#3 Nesten alt inneholder sukker. En konkret liste med forbudte ting hadde vært greit.

#4 Chillinøtter inneholder også sukker. Men det er vel på en måte sundt? Er det lov?

 

Maser jeg :p

Alt som er dårligere enn coca light er forbudt ;)

Men untak av det vi allerede har, det kan vel betegnes lett?

EDDT: Koser meg med en brødskive med salami :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...