Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er nok bare 13 episoder i s02, så starter s03 i september igjen..

5405235[/snapback]

hvor har du dette fra? på tv.com er det nå listet opp 15 episoder til nå hvertfall.. jeg har venskelig for å tro at det skal være mindre episoder denne sesongen enn første.. med mindre det er pga at fyllakjørerne må sone litt! :green:

Skrevet

På TVNorge sine lost sider står det at det er 23 eller 24 episoder i denne sesongen. Haha! TVN begynner ikke med LOST igjen før 1. mars :p

Skrevet
Haha! TVN begynner ikke med LOST igjen før 1. mars :p

5408649[/snapback]

Pokker, nå vet jeg om noen som blir å mase på meg og xboxen min.

Skrevet
Hey y'all ville bare si t alle LOST fans at det kun er 2 dager til LOST sesong 2 episode 10 er på nettet

5414400[/snapback]

Tror nok de fleste som har fulgt med over torrent har hatt det klart for seg :innocent:

Skrevet
Hey y'all ville bare si t alle LOST fans at det kun er 2 dager til LOST sesong 2 episode 10 er på nettet

5414400[/snapback]

Tror nok de fleste som har fulgt med over torrent har hatt det klart for seg :innocent:

5414807[/snapback]

De på IRC også kanskje :D

Skrevet

La oss nå ikke snakke om hvem som er hva nå, 666=TRIPPLE-SEX.

I stedet for å laste ned, så bør man heller skaffe seg Ipod Video, så kan man få kjøpt episoden(e) på Itunes Music(/Video) Store

Nok Off Topic.

Noen som har funnet ut om det var barneføtter vi så, den gangen Ecko og Jin var ute i jungelen?

Skrevet

Ja eg velger å tro det va barneøftter med i bildet, den bamsen til en av de ungene som blei kidnappa fra de folka i bakpartiet var jo med òg :) Gleder meg villmann til neste episode eg no :dribble:

Skrevet
Episoden burde være jævli bra, begyner å bli lei melk nå..

5421651[/snapback]

Sannt nok, håper de adder noe sjokoladepulver i den melken snart :)

Skrevet (endret)

Noen som veit når episode 10 blir sendt i USA? Er det ikke 8.00 PM elr no? Men er det seks eller ni timer bak oss? Kl. 2 her i norge elr 5?

##Haster litt##

Endret av petter'n
Skrevet

Episoden som blir sendt nå snart heter jo "The 23rd Psalm" .. er ikke det den derre "..though I walk through the Valley of the Shadow of Death, I fear No Evil" -greia?

Skrevet

Der ja gleder meg til å se episoden når jeg kommer hjem fra skolen.. holder på å laste den ned nå var litt fortvila når jeg skulle laste den ned siden den største bittorrent side er foreløpig lagt ned siden den skal flyttas til stocholm ellerno men fant den etterhvert på noen andre torrentsider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...