Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er usikker på om series 40 har støtte for word og powerpoint presentasjoner, men jeg vet at tredjepartsprogramvare til series 60 har det.

Støtter JANNEMM på det. Mener også å ha lest det et sted.

 

Det jeg ikke helt er sikker på med de pp-mulighetene: kan man lage egne presentasjoner med dette?

Lenke til kommentar

Jeg venter, og venter på at 6280 skal komme ut.

Har en 6230 nå, som plutselig kutter samtaler. Ikke får jeg lagt på før etter en stund. Det virker som hele mob'n låser seg, og at samtalen er aktiv både hos meg, og hos den som ringer meg/jeg ringer.

Og som ikke det var nok, så restarter den seg sjøl også.

 

Så, jeg _må_ ha ny mob mobiletalk.gif

Lenke til kommentar
Fant nå et innlegg på internett der det stod at Nokia N90 kommer uden vibrasjon pga de er redde for at vibreringen skal ødelegge kameradelen over tid. For håpe at dette ikke er tilfelle med Nokia 6280, og at denne kommer med vibrering.

Tviler på at det er tilfelle på 6280, da den ikke har sånn Zeiss-optikk.

Ikke har den autofokus heller. Eller...?

Lenke til kommentar
Tviler på at det er tilfelle på 6280, da den ikke har sånn Zeiss-optikk.

Ikke har den autofokus heller. Eller...?

6280/6270 har ikke autofokus. Men jeg håper kameraet blir bedre en det på N70. Så noen bilder tatt med den på mobile-review, og de var overbehandla og så veldig "mobilkamera" ut... :no:

Enig.

 

Håper de sparker rumpe! Er lei av å ha råttent mobilkamera som ikke kan fikse fargegjengivning!

De burde være som K750i/W800i :love:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Det er vibrasjon på 6280, ifølge Nokia sin hjemmeside.

 

Cazpara.

Gudd! Da skal man ikke se bort ifra at dette blir min neste mobil. Problemet er jo det at akkurat når Nokia 6280 blir tilgjengelig i butikkene, lanserer Nokia nye produkter som er enda bedre, og da fører det til at jeg venter på de nye produktene. Men det går ikke ann å holde på slik hele tiden, så jeg går for Nokia 6280 jeg. BAre irriterende å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Denne mobilen fra nokia ser ut til å være kjempefin. Nokia har vært dårlig på designfronten en stund som mange vet, men de har vel snudd trenden nå, tror jeg :-).

Som mange vet?

 

Selv synes jeg Nokia har vært en av de beste på designfronten. Dette er jo klart bare en smakssak som varierer fra person til person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...