Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig deilig mobil, utrolig fin skjerm.

 

Jeg blir mer og mer forelsket i denne, hehe.

Du er ikke alene om det;)

Når jeg så den første gangen,tenkte jeg ok, fin mobil,men ikke noe mer(var for gira på N90) Men etter at sjokket over N90 nå avtar,og tester og bilder av 6280 dukker opp, så liker jeg dne mer og mer.

Tror dette er min neste Mobil garantert,så sant ikke SE kommer noe nytt.

Lenke til kommentar
Tror dette blir min neste mobil,vil ikke kjøpe N90 lenger.

 

Tror denne telefonen kommer til å komme langt. N-serien blir nermest som en prøvekanin etter de testene jeg har lest. Får håppe at Nokia for en fgang skyld har tatt betraktning i tidligere feil. Så lenge du ikke må ha Sybian, tror jeg dette kommer til å bli en glimrende telefon.

 

Det fines A-mennesker og det finnes B-mennesker. På samme måte finnes det Nokia elskere og SE elskere. Tror ikke SE klarer å utkonkurere Nokia på dette stadiet, ikke for min del.

Lenke til kommentar

Den virker lovende. Har i dag en 6230 som har tålt alt av juling, men har ikke noe særlig bra kamera og fargeskjerm. Har bevisst ikke byttet, fordi ingen mobiler på markedet er like raske!

 

Synes det var bra at 6280 kom med S40, og at den i tillegg var rask. Skal forhåndsbestille den fra leverandøren så fort den kommer ut på lagerlista :)

Lenke til kommentar

6270 har ikke 3G i allefall. Så da har den nok bare 1 kamera også. 6270 er faktisk litt større en 6280 også. Nei, 6280 blir nok min neste telefon. Ikke likt "skyvetelefoner" før. Men likte denne. Så da går nok 6230 (som jeg hadde tenkt å bytte ut nå) rett ut vinduet *hostforsikringhost*....

Endret av _Spook_
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se noe linsedeksel. Er det jeg som ser feil, eller er det ikke noe linsedeksel på denne telefonen?

Det stemmer nok det. Har ikke noe linsedeksel :cry:

Men, det ser ut til at linsa er noe nedfelt.

Av erfaring fra tidliger mobiler funker det til en hvis grad.

Noe utsatt for kleddemerker, men du ungår ripene i det minste.

Lenke til kommentar
6270 er faktisk litt større en 6280 også.

Grunnen til at 6270 er større, er fordi den har lagt inn stereohøytalere. Tiden vil vise hvor mye bedre lyden blir, men jeg har litt tro på det, nettopp fordi de sannsynligvis er større. 6270 er altså mer rettet mot musikk enn 6280. Vet ikke om det er noen endringer på musikkavspilleren (i software) også. Noen?

 

Så da må man velge mellom 3G og bra musikkfunksjoner. Personlig vektlegger jeg musikk, siden jeg ikke syns 3G er verdt å bruke penger på enda...

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne heller hatt god lyd enn 3G. Jeg skulle veldig gjerne _ikke_ hatt 3G, men når det i tillegg er størrelsesforskjell, vekt og design går jeg nok heller for 6280.

 

Det var nå min mening. Får i hvert fall håpe at begge har veldig bra programvare til mp3-avspilling.

 

edit: Lys og lyd er visst ikke samme ord :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...