Jump to content
Sign in to follow this  
marcen_f

Hvilken Pc passer mit behov? rundt 10k

Recommended Posts

Skal ha en bærbar pc som jeg skal spille litt på, surfe på internet, redigere film, høre musikk.

Krav:

-512MB+ intern

-60G+ harddisk

-bra prosessor f.eks. premium M

-bra skjermkort f.eks radeon 9700 eller noe sånt

-15"

-rundt 10.000

Vet du om noe så skriv i vei!! :thumbup:

Edited by marcen_f

http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:726939;c:36159

Dette vil jeg tro er ett klokt valg av en god og solid allround laptop. Den fremstår robust, er kompakt og lett, mobil, mye tilkoblingsmuligheter, i tillegg har den en god skjerm, hakket over de aller fleste i denne prisklassen.

Jeg har prøvd den selv de siste dagene og har bare positive erfaringer.

Tundra maskinene er som sagt i de tusen tråder om de på dette forumet - mye laptop for pengene. Men eksteriørmessig og mobilitetsmessig er denne lett-business modellen til HP mer solid.

http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=7049

ta vekk windows xp, og du for den for rundt 10k, men jeg ville kanskje anbefalt deg å sette i en 512 brikke til slik at du for 1gig ram noe som er en DEL bedre nå til dags ;) dette er forresten oppfølgeren til 1557 maskinen med nyere chipset, prosessor skjermkort osv

Takk, men han sa sett inn en 512MG ram til...

var meg det, mente egentlig at du skulle sette til 1gig ram brikke istedet for, men har ikke så veldig mye å si hvis du ikke har tenkt å oppgradere den til 2gig ram da. vil tro at 1 gig på den vil holde i massevis, og dessuten for du da kjørt det i dualt