Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heha, genialt! :p Gleder meg, får den om 2 lvls! :green: /flex

 

Edit: Kjør nå for all del ikke impact over imp. fireball! Og både frostbolt og fireball har høyere dps enn scorch.. jeg med en 0/24/31 (bygger i fire) bruker Frostbolt-fireball-fireball-kiteosv.. Scorch bruker du bare når mobben er nær eller når den stikker av pga lite hp. ;>

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Angående imp. Frostbolt og fireball nerfen, det må vel fortsatt lønne seg å ta.

Imp frostbolt tar man vel når man går frost uansett ettersom man ikke har noe frost scorch.

 

Men fire levling build, fireball er vel bedre enn scorch da uansett? Når jeg prøvde scorch spec på 46 syens jeg det sugde ( bytta fra fireball specc ) begge speccen var dyp fire.

Mulig det er noe helt annet når du er 60+ med en del dmg increase men også da må vel fireball være bedre, selv om du får litt mindre mindre dmg increase på fireball?

Med emp. fireball får du jo 15% mer så til sammen 5% mer med både imp. og emp. fireball...

 

Edit: Med denne builden http://www.wowhead.com/?talent=o0xqfMbdxIzbZZVVG000xs

får du da 150% mer crit dmg på frost? (nå har jeg satt talents delvis random for å komme ned til 50% mer crit dmg i arcane, så hvordan man bygger seg ned dit er opptil enhver :p ) Glemte cold snap og for den saks skyld, men poenget er 150% crit chance på frost + 50% større crit med FN og ice block for suvival.

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...