Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Ja, med flere enn 1 target så er Fire viable, men til singletarget fighter er det fortsatt og desverre Arcane som har høyest dps.

Da er det jo ekstra kjedelig at de har klart å ødelegge den allerede så kjedelig Arcane rotasjonen, og gjort den enda værre!

 

Nei, jeg synes Fire kunne ha vært et alternativ til Arcane, også på singletarget fighter.

De må gjerne ta bort litt av AoE dmg på spellsa for min del, jeg vi bare ha et alternativ til Arcane som funker.

Men får nå se da, må vel teste en del bossfights før man har fasit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, med flere enn 1 target så er Fire viable, men til singletarget fighter er det fortsatt og desverre Arcane som har høyest dps.

Da er det jo ekstra kjedelig at de har klart å ødelegge den allerede så kjedelig Arcane rotasjonen, og gjort den enda værre!

 

Nei, jeg synes Fire kunne ha vært et alternativ til Arcane, også på singletarget fighter.

De må gjerne ta bort litt av AoE dmg på spellsa for min del, jeg vi bare ha et alternativ til Arcane som funker.

Men får nå se da, må vel teste en del bossfights før man har fasit.

 

I full bis gear så er fire bedre enn arcane, men igjen jeg gir faen i det jeg går aldri tilbake til arcane selv om di gjør det til det beste dps speccet igjen siden di har klart å gjøre det enda mer kjedelig enn det allerede var

Lenke til kommentar

Har kost meg gløgg ihel i bg's på lower levels (akkurat no i 40-49) bracket mens eg levler. Begynte så smått etter patchen på level 45-46, og blei oneshotta av rogues. Er vel stort sett det einaste som ikkje var fullt så kult. Pro tip, bruk mana shield at all times, då kan du overleve =)

 

Men når du får nytt skjold på 49, ser du deg aldri tilbake. 17-0 i siste bg..nesten så eg gruer meg til å dinge 50 ^^

 

Og ja, såklart frost. Arcane er for pantsies ;) Shattercomboane henger løst!

 

Elsk med ally bg que's. Synd at alle hovedchars på 80 er horde ^^

Lenke til kommentar

Prøvde 60 mage'n min igår, måtte sette meg ned å lese talents da men etter å ha gjorrt alt det der prøvde jeg meg på dummy for fun :p 1300 dps =) men tenkte jeg måtte prøve meg på mobs i hellfire (TBC) fytti for noe damage da, var nesten ulovlig enkelt å queste.

 

Møtte par hordes i samme slengen, de gikk ned like fort, fortsetter det å være like OP helt til 80?

 

Arcane spec that is.

Lenke til kommentar

Er det noe sted jeg kan se hvilke gems jeg burde ha i hver armor del nå?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Manatex

 

Edit: øh..den armoryen stemmer jo ikke i det hele tatt...

 

kommer ann på hva du er, fire gems er veilded dreadsone for blå sockets, potent ametrine for gul, og brilliant cardinal ruby for rød

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Er det noe sted jeg kan se hvilke gems jeg burde ha i hver armor del nå?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Manatex

 

Edit: øh..den armoryen stemmer jo ikke i det hele tatt...

 

kommer ann på hva du er, fire gems er veilded dreadsone for blå sockets, potent ametrine for gul, og brilliant cardinal ruby for rød

 

Veiled Dreadstone?? Tull og vas... :nei:

Skal ikke være nødvendig å gemme for Hit, det kommer med gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...