Gå til innhold

ByLAN 2005 - vel overstått.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når begynner CS compoen og de andre compoene btw? Noen som vet?

 

Fikk en "hyggelig" velkomst igår, da vi ankom de reserverte plassene på 6a, viste det seg at det hadde blitt gjort tellefeil og vår rekke var kortere enn rekke 5, som var den som skulle være kortere. Dette betydde at vi skulle være 3 stykker på plassen til ca 1.5 person, samt noen vi kjente som allerede hadde tatt plass bortenfor... :\ De kunne heller ikke flytte, siden anlegget sto der vi spurte om de kunne fyre opp et ekstra bord

 

Etter mye frem og tilbake ble det til at vi flyttet oss til 7a, der ingen hadde bestilt ute på kanten.

Greit nok det, men ble gankse irritert ettersom dette skjedde med meg i fjor også, at vi måtte flytte oss. Jævlig dårlig at de ikke klarer å telle riktig engang :\

 

Men skal slutte å whine ^^

 

Fett her, bare det at nettet kom så sent var litegrann kjipt, men men... :)

Lenke til kommentar
Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN,

 

Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!:

 

EDIT:

 

Men seff bedre enn ingenting

Ved ut av bygget mener du til ?

Sentralen ?

Lenke til kommentar
Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN,

 

Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!:

 

EDIT:

 

Men seff bedre enn ingenting

Ved ut av bygget mener du til ?

Sentralen ?

Ja at det går ut til leverandøren og tilbake til oss :cool:

Lenke til kommentar
Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN,

 

Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!:

 

EDIT:

 

Men seff bedre enn ingenting

Ved ut av bygget mener du til ?

Sentralen ?

Ja at det går ut til leverandøren og tilbake til oss :cool:

Det er rett og slett genialt! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN,

 

Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!:

 

EDIT:

 

Men seff bedre enn ingenting

Ved ut av bygget mener du til ?

Sentralen ?

Ja at det går ut til leverandøren og tilbake til oss :cool:

Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Daaa var jeg hjemme og ferdig :(

 

Kunne ønske det var et halvt år mellom hver gang... Et helt år til neste gang...

 

Digget lanet, selv om det var en del downtime i starten, men det må man regne med :)

 

Hvorfor fikk ikke Stefan synge egentlig? Han sang jo høyt og sånn, men var faktisk det morsomste ved hele karaoken...

Lenke til kommentar
Daaa var jeg hjemme og ferdig :(

 

Kunne ønske det var et halvt år mellom hver gang... Et helt år til neste gang...

 

Digget lanet, selv om det var en del downtime i starten, men det må man regne med :)

 

Hvorfor fikk ikke Stefan synge egentlig? Han sang jo høyt og sånn, men var faktisk det morsomste ved hele karaoken...

Det var jo bare bråk det greiene der :roll:

Lenke til kommentar
Ganske enkelt... når jeg overførte med lokal dc++ "hub" og over msn tok det føkkings evighet... til folk som ikke satt ved bordet.. mitt.. tok 15 sec og overføre 129mb over msn :thumbup: når vi satt på samme bord

Hmm, la oss ta et lite regnestykke :hmm:

 

100Mbit/600 deltagere = 0,16Mbit = 20KB/s på hver.

 

Når du sitter på samme switchen så får du jo selvfølgelig bra fart :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...