Gå til innhold

ByLAN 2005 - vel overstått.


Anbefalte innlegg

Ja, hvor mye plass er det man får da? Det er vel ca 60-70 cm du har å boltre deg på i bredden. Det holder jo egentlig i massevis. Man trenger ikke et helt dansegulv for å sitte foran PC'en i noen timer. ^^

Problemet for oss med CRT er vel dybden, for i fjor fikk jeg ikke mer enn maks. 20-30 cm i dybden til tastatur + musematte, og da hadde jeg bare 17", samt at min skjerm stakk litt ut på pulten overfor (han andre gjorde det samme, så det gikk greit). Litt bekymret for om det ikke blir plass, så vi får se om jeg får låne mams og paps sin 19" jalla-LCD, selv om den ikke er noe å spille på. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jada, meg brodern og et par kompiser kommer, reserverte plassene i går. Nå gjenstår bare ny PSU som kommer i morgen før jeg er klar til lanet.

 

 

Forresten, mener å ha hørt noe om at det skal selges datakomponenter/casemod-ting under lanet, i regi av en eller annen nettbutikk, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Er det greie priser på disker da ?

Eller lønner det seg mye å kjøpe på forhånd/andre steder. ?

Man har jo datakjeden på laksevåg om man vil ha noe fort (de har et lite lager), og flexi-data.no, hvor man kan hente på laksevåg (tar ca. to-tre dager på en bestilling) til litt lavere priser (på nivå med komplett.no). Tror ikke du skal satse på at det er billig på byLAN, iom. at de må betale han stakkars fyren som må bemanne kiosken. :)

Lenke til kommentar
som jeg har sagt før, express pc service kommer der med rimelige priser, og vist jeg ikke tar helt feil så vill jeg tro at de har det meste av det du vil trenge. Så jeg ville ikke annbefalt å kjøpt noe på forhånd.

 

mvh. Vegard H Lygre aka "Nitrosys"

Det sier seg vel selv at de ikke har mulighet til å selge noenting billigere enn de største nettbutikkene, så om du likevel trenger en ekstra HD, ville jeg kjøpt det på en nettbutikk før byLAN. :)

Lenke til kommentar

Meg og 3 andre skal, har bestillt men stresser litt med å bestemme meg for hvor i hallen vi skal sitte!

 

Jeg har kjøpt meg ny pc i år bare fordi jeg skal på byLAN sist jeg var på LAN var i Fusa, de hadde ikke internett, jeg hadde en Intel P3 500mhz, 128mbram 16 grafikk.. uff dårlig opplevelse.

 

Oh gleder meg til å spille BF2 på lokal, og ja egentlig alle andre spill :!:

Lenke til kommentar
som jeg har sagt før, express pc service kommer der med rimelige priser, og vist jeg ikke tar helt feil så vill jeg tro at de har det meste av det du vil trenge. Så jeg ville ikke annbefalt å kjøpt noe på forhånd.

 

mvh. Vegard H Lygre aka "Nitrosys"

Det sier seg vel selv at de ikke har mulighet til å selge noenting billigere enn de største nettbutikkene, så om du likevel trenger en ekstra HD, ville jeg kjøpt det på en nettbutikk før byLAN. :)

Jeg ville ventet og sett på prisene, for sist jeg snakket med de så fikk jeg vite at de var så heldig at de fikk litt ting sponset fra innkjøperne deres. Men for meg er det akkurat det samme hva du gjør. Men vil tro at det vill bli rimelig billig på bylan.

 

fremdeles.

mvh. Vegard H Lygre

Lenke til kommentar
Meg og 3 andre skal, har bestillt men stresser litt med å bestemme meg for hvor i hallen vi skal sitte!

 

Jeg har kjøpt meg ny pc i år bare fordi jeg skal på byLAN sist jeg var på LAN var i Fusa, de hadde ikke internett, jeg hadde en Intel P3 500mhz, 128mbram 16 grafikk.. uff dårlig opplevelse.

 

Oh gleder meg til å spille BF2 på lokal, og ja egentlig alle andre spill :!:

Lol! PC fra bruttolønnsordningen til Bergen Kommune for endel år tilbake? Bruker vår som filserver nå. :wee:

 

Sett dere så langt vekk fra scenen som overhodet mulig. Det er bare irriterende å sitte rett ved scenen. ;)

Lenke til kommentar
Meg og 3 andre skal, har bestillt men stresser litt med å bestemme meg for hvor i hallen vi skal sitte!

 

Jeg har kjøpt meg ny pc i år bare fordi jeg skal på byLAN sist jeg var på LAN var i Fusa, de hadde ikke internett, jeg hadde en Intel P3 500mhz, 128mbram 16 grafikk.. uff dårlig opplevelse.

 

Oh gleder meg til å spille BF2 på lokal, og ja egentlig alle andre spill  :!:

Lol! PC fra bruttolønnsordningen til Bergen Kommune for endel år tilbake? Bruker vår som filserver nå. :wee:

 

Sett dere så langt vekk fra scenen som overhodet mulig. Det er bare irriterende å sitte rett ved scenen. ;)

Vet det med scnene, kan ikke fordra og sitte ved siden av en høyttaler :!:

 

LOL ja faktisk... hjemme pc ordning fra bergen kommune... faen for en drit maskin :!:

 

EDIT:

 

Min døde... hadde den med på LAN som eg sa uten antivirus... den døde og started aldri igjen :cool:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Meg og 3 andre skal, har bestillt men stresser litt med å bestemme meg for hvor i hallen vi skal sitte!

 

Jeg har kjøpt meg ny pc i år bare fordi jeg skal på byLAN sist jeg var på LAN var i Fusa, de hadde ikke internett, jeg hadde en Intel P3 500mhz, 128mbram 16 grafikk.. uff dårlig opplevelse.

 

Oh gleder meg til å spille BF2 på lokal, og ja egentlig alle andre spill  :!:

Lol! PC fra bruttolønnsordningen til Bergen Kommune for endel år tilbake? Bruker vår som filserver nå. :wee:

 

Sett dere så langt vekk fra scenen som overhodet mulig. Det er bare irriterende å sitte rett ved scenen. ;)

Vet det med scnene, kan ikke fordra og sitte ved siden av en høyttaler :!:

 

LOL ja faktisk... hjemme pc ordning fra bergen kommune... faen for en drit maskin :!:

 

EDIT:

 

Min døde... hadde den med på LAN som eg sa uten antivirus... den døde og started aldri igjen :cool:

Hjemme PC ordninger er så jævlig tragisk, overprisede pc'er med latterlige specs.

 

Og ja, har en 5 år gammal IBM på hjemme pc ordning :roll:

Endret av magio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...