Gå til innhold

ByLAN 2005 - vel overstått.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det kjempekjekt på LANet. Kom lørdag morgen i 10-tiden tror jeg. Hadde ikke nett i begynnelsen vi heller, men heldige som vi var ble det bra tre timer uten nett. Godkjent fra min side. :D

Gikk hjem i 10-tiden mandag morgen. Skulle gjerne ha vært til tolv, men dessverre skulle jeg på Trafikalt Grunnkurs senere på dagen, så lite lot seg gjøre der.

 

Et stort sett vellykket LAN. Fikk ikke lastet ned så mye som jeg skulle ønske, men jeg regner med at alle leechewhores på ByLAN elsket meg etterhvert. Tror jeg lastet opp tilsammen ca 100 gigabytes med diverse greier. Hadde DC++ kjørende på begge ByLAN-hubbene gjennom hele LANet.

 

 

Husk: ByLAN 2006 blir fredag 29/9 til mandag 2/10. Da er det femårsjubileum, og det skal arrangeres tidenes datafest i Bergen. Gled deg!

Lenke til kommentar
Fikk ikke lastet ned så mye som jeg skulle ønske, men jeg regner med at alle leechewhores på ByLAN elsket meg etterhvert. Tror jeg lastet opp tilsammen ca 100 gigabytes med diverse greier. Hadde DC++ kjørende på begge ByLAN-hubbene gjennom hele LANet.

Det er gutten sin. :yes:

Tror jeg uploadet 80-100GB.

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar

jonnar, hva var nicet ditt på dc da? kanskje jeg lastet noe fra deg :D

 

 

Var forøvrig på dc svært mye jeg også, og lastet kanskje opp rundt 50 Gb, og ned rundt 30. Var forøvrig morsomt å preike med folk på dc, for så å stikke bort til dem etterpå. ble et par turer med den eksterne disken min ja, til folk som ikke lastet så kjapt fra meg :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...