Gå til innhold

ByLAN 2005 - vel overstått.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha med en bærbar på 1,4Ghz, 9600 64MB skjermkort :blush: og tror da det funker bra. Battlefield 2 hakker bare litt i begynnelsen på noen maps :p

Man må jo ikke game så veldig mye da. Jeg kommer i første rekke for samværet med de jeg kjenner. Hva jeg gjør mens jeg er der spiller ingen rolle for meg. Selvsagt blir det litt gaming, men jeg kunne like gjerne surfet forumet og vært på MSN hele tiden. (Skal forresten sette ny personlig rekord i antall innlegg i løpet av en dag på forumet :wee: )

 

Jeg skal også på Dream Theater-konsert i Oslo den 30.september, så jeg går glipp av litt mindre av et døgn av LAN'et. Ikke verdens undergang, men foretrekker LAN framfor busted eardrums :(

Lenke til kommentar
hmm, jeg bor i sentrum, lurer på hvordan jeg skal komme opp dit. De jeg kjenner som skal opp dit kan ikke ha med flere, bussen går rett nedenfor(nummer seksti). Har en 19" CRT, så det blir vanskelig å bære alt ned. Og bussen stopper vel litt nedenfor Racket-senteret...

Det er maks 200 meter til Racket-senteret fra busstoppet. Du kan jo spørre om de er villig til å møte deg på busstoppet og hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Jeg kommer (som i fjor og året før der igjen). :) Skal bli gøy denne gang å drasse med meg en 21" CRT. :)

hehe lykke til :p

 

I fjor hadde jeg med meg 17" crt. Hadde ikke mye plass, tror det skal gå med 19" som jeg skal ha med meg i år (crt). Mulig jeg også får lånt av noen.. hopefully LCD...

 

Faen jeg gleder meg nå...

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Faen jeg gleder meg nå...

Du er ikke alene. :wee:

 

Har akkurat kjøpt LCD, så dette skal bli bra for meg mtp på plass. Forrige ByLAN jeg var på (2003, under 2004 var jeg i USA) var det egentlig god plass selv om jeg hadde med meg 17" CRT.

 

Edit: 250 billetter er solgt. :)

Edit 2: Oppdaterte første post med compo-informasjon.

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...