Maroder_S 1 Report post Posted August 27, 2005 Blant de mer eksotiske lydproduktene for PC-er finner vi de dedikerte surrounddekoderne. Vi har tatt en titt på Creative Decoder DDTS-100. Les mer Quote Share this post Link to post
knutinh 2838 Report post Posted August 27, 2005 Kanskje like greit å bruke ac3filter for å dekode surround i software? Jeg ser for meg endeløs hår-riving når spesial-kabelen blir borte, eller alle andre "features" creative liker å legge inn i sine produkter... mvh Knut Quote Share this post Link to post
capy 0 Report post Posted August 27, 2005 - For lett ja, for det er jo vekten du er ute etter i et produkt beregnet for hørselen.. liten forsterker trenger liten trafo, og her er trafoen plassert utenfor boksen. Dette gjør at boksen genererer mindre varme, noe som i teorien forlenger komponentenes levedit. Kan ikke se noe problemer i det. Quote Share this post Link to post
Ernie 364 Report post Posted August 27, 2005 Utgangene på sin side er to 3,5 mm. stereojacker ut, og en firepols stereojack ut. Feil! Dette gir 7 kanaler (6.1) og den støtter faktisk også 7.1 som er 8 kanaler. Du mangler med andre ord en kanal. Stikkordet er at det ikke er en 4pols stereojack, men 2 ... Quote Share this post Link to post
Seifenblase 53 Report post Posted August 27, 2005 Det står vel ingenting i testen hvordan denne dekoderen fungerte sammenlignet med Logitech Z-5500 sin egen dekoder. Quote Share this post Link to post
Malvado 5715 Report post Posted August 27, 2005 Vi ble ikke klar over dette før vi tilfeldigvis i manualen. Liten feil i artikkelen,sikkert lett å rette på Ellers så synnes jeg personlig at denne boksen er preget av et alt for stort plastik o Matic følelse og kvalitet. Hadde personlig kunnet tenkt meg noe som var litt tyngre og mer "håndterlig" med tanke på knappene. Quote Share this post Link to post
kjos1 0 Report post Posted August 27, 2005 Vi ble ikke klar over dette før vi tilfeldigvis i manualen. Liten feil i artikkelen,sikkert lett å rette på Ellers så synnes jeg personlig at denne boksen er preget av et alt for stort plastik o Matic følelse og kvalitet. Hadde personlig kunnet tenkt meg noe som var litt tyngre og mer "håndterlig" med tanke på knappene. Snakk for deg selv. Quote Share this post Link to post
nomore 10117 Report post Posted August 27, 2005 Snakk for deg selv. Var det ikke det han gjorde? For min egen del, så snakker eg for meg selv når eg sier at eg er enig i plastikkfølelsen. MEN eg synes ikke dette har påvirket meg noe særlig, da eg stort sett bruker fjernkontrollen. Quote Share this post Link to post
gittela 0 Report post Posted August 27, 2005 Men jeg må si at det sto forsvinnende lite om hvordan lydkvaliteten var, annet enn at det funket greit å lage juksesurround av stereo. Jeg er ikke tilhenger av audiofile betraktninger, men litt om støy og lydgjengivelse hadde kanskje vært på sin plass? :-) Howard Quote Share this post Link to post
erikindre 1 Report post Posted August 27, 2005 Men jeg må si at det sto forsvinnende lite om hvordan lydkvaliteten var, annet enn at det funket greit å lage juksesurround av stereo.Jeg er ikke tilhenger av audiofile betraktninger, men litt om støy og lydgjengivelse hadde kanskje vært på sin plass? :-) Howard Enig... Greit å bruke litt plass på byggekvalitet og spesifikkasjoner, men hva med lyden?!? Det holder ikke å si at det funket "bra"... Hele vitsen med testen er jo borte? Hva med problemet med manglende kabler for å bruke andre lydkort eller høyttalere? Quote Share this post Link to post
Åsmund@ATi 0 Report post Posted August 28, 2005 Tja, vil ikke si at dette der var den beste jeg har sett. Mellomklasse passer den kansje inn! Quote Share this post Link to post