Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, var på militærutsalget i dag og tittet på sekker. Den reconpacken så jæææævlig fin ut,men kostet 700 kr :( ingen i besittelse av denne som vil selge for en billig penge?

 

700 for en reconpack er gitt bort, betalte 5k for min, dog splitter ny.

 

Da håper jeg virkelig det var Syncroflexen du kjøpte, hvis ikke vil jeg påstå at du ble lurt!

 

Og hvis dere skal kjøpe standard Recon Pack, sørg for at dere kjøper Norrøna sin. Den som er produsert av Cato Ringstad er av elendig kvalitet.

Endret av inf2k
Lenke til kommentar

Fikk inkalling igjen idag..

Hvor stor sjangse er det for å skippe militære ved og møte opp og si at jeg overhode ikke har lyst? Hørt at mange slipper unna ved og gjøre dette.

Fikk utsettelse ifjord, men det var pga. jobben. Får sikkert ikke bruk samme unnskyldning i år. :p

Faen hakke hælvette om jeg gidder til Bardufoss!!

Lenke til kommentar

Fikk inkalling igjen idag..

Hvor stor sjangse er det for å skippe militære ved og møte opp og si at jeg overhode ikke har lyst? Hørt at mange slipper unna ved og gjøre dette.

Fikk utsettelse ifjord, men det var pga. jobben. Får sikkert ikke bruk samme unnskyldning i år. :p

Faen hakke hælvette om jeg gidder til Bardufoss!!

 

Har sendt deg privat melding. Stå på ditt om du ikke vil inn. Er du vrang nok så lykkes du til sist. :thumbup:

Lenke til kommentar

Okey har et spørsmål her. Har nå vært på vakt i 4uker på søndag, 12 timers vakt hver dag i 4 uker. Har nå 2uker igjen før jeg skal få perm. Uansett så fikk jeg en søster for 2timer siden, jeg har allerede spurt om jeg fikk reise hjem i bare noen dager grunnet dette, men de nektet meg grunnet mangel på folk, selv om vi strengt tatt er nok fra og med mandag til at jeg kunne reist hjem.

 

Har dem rett til å nekte meg dette?

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...