Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør i denne tråden òg:

 

Jeg kjører sannsynligvis fra Bergen i morgen, uansett om jeg skal inn først på tirsdag. Kjøre ei venninne hem og en kompis til madla (han begynner i morgen). Men tenkte da å la bilen stå til søstro mi reise til stavanger (16 oktober). Kan jeg parkere bilen inne på madla gratis osv?

Lenke til kommentar

Kan parkere den på parkeringsplass rett utenfor leiren. Det er militær parkeringsplass hvor det er gratis å stå, men det er helt åpent, og ingen kontroll over hvem som farter der, så er jo en liten risiko å la bilen stå over lengre tid mtp. hærverk og tyveri.

Så det er ikke til å anbefale? Er ikke en så veldig fin bil akkuratt, så hvis folk er interessert i den, må de jo være rimelig dumme. Er det ingen mulighet for å kunne parkere inne på leiren?

 

Noen flere som skal kjøre ned?

Lenke til kommentar

Jepp.. 73+73+73= 219.. Er jo ikke så langt ifra 300 kr =P

 

Jaja, hva faen.. jeg får vaffal betalt av kompisene mine.. så jeg tjener uansett, men hadde vært greit hvis militæret hadde betalt halvparten av bensinen i alle fall.

 

Så håper jeg at jeg kan få lov til å parkere inne på Solborg folkehøyskole. Har ei venninne der, som kan få ha bilen (bare la den stå der=P), så håper saken e biff!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...