Gå til innhold

Bærbar pc tok fyr


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var sikkert en HP ze5600 det der :p

Woot? Jeg har en ze5600!!

Den står konstant på. Eneste som har skjedd til nå er at pluggen til strømkabelen bak begynte å svi.. De bytta nytt hovedkort for meg da. Håper det ikke skjer noe verre

:cry:

Jada, men hvis du kjenner bak så kjenner du at du får 3 grads brannsår eller så kan du bøye plasten :p

Kan grille pølser her, som en ovn på low..

Lenke til kommentar
Var sikkert en HP ze5600 det der :p

Woot? Jeg har en ze5600!!

Den står konstant på. Eneste som har skjedd til nå er at pluggen til strømkabelen bak begynte å svi.. De bytta nytt hovedkort for meg da. Håper det ikke skjer noe verre

:cry:

Jada, men hvis du kjenner bak så kjenner du at du får 3 grads brannsår eller så kan du bøye plasten :p

Kan grille pølser her, som en ovn på low..

Haha, nei. Sånn er nok ikke min. Tror du må sende den inn jeg før du griller noe annet :roll:

Lenke til kommentar
Var sikkert en HP ze5600 det der :p

Woot? Jeg har en ze5600!!

Den står konstant på. Eneste som har skjedd til nå er at pluggen til strømkabelen bak begynte å svi.. De bytta nytt hovedkort for meg da. Håper det ikke skjer noe verre

:cry:

Jada, men hvis du kjenner bak så kjenner du at du får 3 grads brannsår eller så kan du bøye plasten :p

Kan grille pølser her, som en ovn på low..

Haha, nei. Sånn er nok ikke min. Tror du må sende den inn jeg før du griller noe annet :roll:

Kansje du allerede har skifta hovedkortet?

At det blir føkka fra fabrikken. Kjenner et par som har reparert strømforsyninga..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...