Betroz Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ja nå har jeg bestillit min 2405 i dag, håper den svarer til forventningene! Stiv pris på 2405 om dagen da....burde kanskje venta til den kommer på tilbud igjen? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ja nå har jeg bestillit min 2405 i dag, håper den svarer til forventningene! Stiv pris på 2405 om dagen da....burde kanskje venta til den kommer på tilbud igjen? Jepp, dyrt nå for tiden! Syklusen mellom billig --> dyrt = ca.1mnd De periodene det er dyrt tar du en telefon til dell, da får du den billig alikevel Lenke til kommentar
Gouliat Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Måtte ut med 8250 inkludert frakt og moms. Med litt pruting så løser det seg alltids. Endret 9. september 2005 av Gouliat Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Måtte ut med 8250 inkludert frakt og moms. Med litt pruting så løser det seg alltids. Kjøpte du mer, eller kun skjermen? Lenke til kommentar
Gouliat Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Måtte ut med 8250 inkludert frakt og moms. Med litt pruting så løser det seg alltids. Kjøpte du mer, eller kun skjermen? Kjøpte 2 stk(en til en kompis). Så med bruttolønnsordning via jobben så er blir det vel en overkommelig pris. Hvis jeg bare kjøpte en skjerm, fikk jeg et tilbud på kr 8600. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 En kan jo lure på prispolitikken til Dell? Ha en så ekstremt høy veiledende pris, mens man i realiteten fortsatt gir kampanje priser. Jeg fikk også et knalltilbud på rappen, i tillegg trekker jeg fra momsen, så alt i alt er dette en kjempebillig skjerm! Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ja, jeg betalte 5100 exl mva for skjerm nr 2... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Nei, nå gleder jeg meg inn i sju helveter til å få den skjermen! Lenke til kommentar
Gouliat Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 En kan jo lure på prispolitikken til Dell? Ha en så ekstremt høy veiledende pris, mens man i realiteten fortsatt gir kampanje priser. Jeg fikk også et knalltilbud på rappen, i tillegg trekker jeg fra momsen, så alt i alt er dette en kjempebillig skjerm! hva måtte du ut med? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er kanskje merkelig slik? Men jeg opplyser aldri på forhånd hvilke fordeler jeg har tilegnet meg i forhandlinger. Jeg skal fortelle det når skjermen er i mitt eie. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Hvordan får dere denne skjermen til 8000,-? når jeg går inn på dell sin hjemmeside, koster den 11 712,50 kr. Selv er jeg interessert i lillebroren 2005FPW. kanskje jeg kan spare noen kroner på en smart måte? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Du må ringe og prute. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Ok, fant nummeret til Dell, men de hadde stengt (selvfølgelig!), så jeg tenkte jeg skulle ringe til de i morgen. Hvordan går jeg frem for å få prisavslag? skal jeg si at jeg vurderer andre merker? eller skal jeg bare si at skjermen er blitt solgt til så-og-så-mye for noen mnd. siden og jeg ønsker å få samme tilbudet nå? er det noen jeg bør snakke med i stedet for de som tar telefonen på standardnummeret? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Skaff deg oversikt over priser på tilsvarende produkter, spør om når de planlegger neste kampanje osv. Vanskelig er det ikke, fikk avslag nesten automatisk. Det er derfor jeg lurte litt på deres salgspolitikk. Kan hende de priser produktet opp for å få kunden til å føle at han har gjort en god handel? Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Det krever ikke det akkurat veldig avanserte forhandlingsteknikker Det holdt med og spørre om han kunne gi en bra pris, og det kunne de selvfølgelig. Forrige gang (og det var det eneste gangen jeg snakket med en jente, hadde ikke noe særlig peiling eller særlig interesert i å selge noe) skulle jeg ha en rimelig bærbar, men da var det ikke mulig å gi noe annet enn det som stod på weben. Det var det gratis printer og det trengte jeg ikke. Vurderer du å kjøpe mer enn opprinnelig planlagt, kommer det også som regel en bra pris. De vil vel ha bonusen sin... Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (sorry for kapring av tråden) Ringte til dell nå nettopp. de ville selge meg skjermen (20tommeren) for 5500,-. Det er jo ikke noe å si på prisen egentlig, men når jeg tenker på at den koset 4479 frem til 29. Juni, så blir det litt surt uansett. Håper det kommer et nytt tilbud snart:) Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Funker den bra til spill og film? Er det noe etterslep på spill som COD, MOH og kanskje litt BF2. Hva er minstekrav til skjermkort hvis jeg skal ha en slik skjerm? PFT. Mvh Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hva er minstekrav til skjermkort hvis jeg skal ha en slik skjerm? Tja 6800 Ultra eller X850XT vil jeg si, mens 7800GTX er å anbefale. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) hihihiiii! Da staar pakken med 2405'en min paa gulvet. $2100 (13K) for skjermen og en 3GHz dualcore maskin hardt spekka samt en liten laserskriver de hiver etter alle her i unaiten. Gleder meg til jeg drar hjem fra jobb om en time :-) - Per Christian Endret 14. september 2005 av Flippo Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Det holder ikke med noe slikt? : Sapphire Radeon X700PRO 256MB http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308796&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå