Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært postet før, men nå er det jammen på tide med en motvekt til alle knallertene i denne tråden...

 

Original bortsett fra full Akrapovic eksos i titan, k&n filter og et Zero Gravity kåpeglass i double bubble fasong.

8506065[/snapback]

 

Honda Fireblade :love:

Lenke til kommentar
Hmm, ewr mye fine sykler, men ikke så mye trim da.. :p Ingen som er interessert i et effektanlegg til TZR sin eller RS? :) eller hvilken som helst AM6 maskin egenlig :)

 

 

Technigas RSG som er designet for orginal sylinder..  :)

 

PM meg.

8466308[/snapback]

Har det samme liggende, blir ikke kvitt det.. Prøvde vel å prakke det på deg en gang?

 

:hmm:

8469224[/snapback]

 

Hahaha, nei tror ikke du prakka det på meg :p jeg har fått solgt det nå :p 800 rett i lomma ^^

 

Crash.no har gasser..

 

Hadde det forresten litt gøy med trøsykkel isted.. :p

Sykla for første gang på over ett år, og er i sykt dårlig form.. Men likevell hold jeg følge med en RS50 leeeeeenge :p

8480412[/snapback]

 

sykkelen min ble stjålet, altså TZR'n.. så jeg var ute og tråkka for et par dager sia, faen så gøy :p hjula hele tia og sånt :tease:

Har vært postet før, men nå er det jammen på tide med en motvekt til alle knallertene i denne tråden...

 

Original bortsett fra full Akrapovic eksos i titan, k&n filter og et Zero Gravity kåpeglass i double bubble fasong.

8506065[/snapback]

 

jada jada jada :p vi vet alle at du har større tiss enn oss muffinman.. :w00t::love:

Lenke til kommentar
Hahaha, nei tror ikke du prakka det på meg :p jeg har fått solgt det nå :p 800 rett i lomma ^^

 

 

Oioi, kunne jeg og tenkt meg.. Hvor la du det ut til salgs?

8518599[/snapback]

 

mopedportalen... :p

jada jada jada :p vi vet alle at du har større tiss enn oss muffinman..  :w00t:  :love:

8517669[/snapback]

...og det skal dere ikke få glemme med det første...

:wee:

8521339[/snapback]

 

 

how could we ever forget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...