Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Sykkelen er nå så godt som orginal. Har byttet dyse ned til 115, fjernet trimsylinderen og satt på den originale. Drevet den tilbake til 11-47 siden den ikke klarte å dra ut 13 drevet.

 

Nå er det vel i grunnen kun dysa + potte som ikke er helt originalt - Potta er kun borret opp. Nå gjør mopeden skarve 80-90 km/t - veldig avhengig av vær og vind. Akselererer som ei ræv gjør den også, triste saker. :(

 

Redigert: Feil i tag.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sykkelen er nå så godt som orginal. Har byttet dyse ned til 115, fjernet trimsylinderen og satt på den originale. Drevet den tilbake til 11-47 siden den ikke klarte å dra ut 13 drevet.

 

Nå er det vel i grunnen kun dysa + potte som ikke er helt originalt - Potta er kun borret opp. Nå gjør mopeden skarve 80-90 km/t - veldig avhengig av vær og vind. Akselererer som ei ræv gjør den også, triste saker. :(

 

Redigert: Feil i tag.

8430703[/snapback]

 

Ah, triste saker med tanke på hva du gikk fra.

 

Du hadde effektanlegg, trimsylinder og omdreving som er forandret fra en helt orginal TZR? (hvor mye er det for en trimsylinder?)

Lenke til kommentar

Må passe oss litt for alt for mye OT-snakk her nå. Har desverre ingen flere bilder på hånd for å justifisere det heller ;p Men èn til kan vel ikke skade.

 

Jeg hadde ikke effektanlegg, kun det originale som er borret opp. (Liker at det ser orginalt ut og ikke skriker etter polisen)

 

Trimsylinderen var en Airsal T6 med Asso stempel (Tror jeg betalte rundt 1800,- for hele morroa). Drevinga var 13-47 kontra 11-47 som er orignialt om jeg ikke husker helt feil. Kjørte med 125 dyse og 3% oljeblanding..

Lenke til kommentar

Syns egentlig ikke GPR er så fin, fronten ser litt rar ut, og når jeg ser på bildet der, spesielt bak, ser det veldig plastikk ut. Og hva er dealen med blinklys på speilene? Så litt rart ut. Men for all del, ellers en veldig god teknisk og mekanisk sykkel.

 

Bilen der ville jeg ikke eid. ;)

Lenke til kommentar
Er det Suzuki Hayabuza eller Suzuki GSX-R

8433890[/snapback]

Gsx R er det som er på 2 øverste bildene

 

Er det Suzuki Hayabuza eller Suzuki GSX-R

8433890[/snapback]

er nesten 110% sikker på at det er det ja, ghooooostriiiider sykkel :love:

8433914[/snapback]

Feil :!:

-Shark-, virker ikke som om du har lest tittelen på tråden.

din sykkel...

8433935[/snapback]

Stemmer det. Skulle bare få litt liv og ikke bare OT snakk. De som eier eller har en sykkel, POST.

post-106207-1177110532_thumb.jpg

Min sykkel(igjen).

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...