Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor fort går den`??

8638270[/snapback]

 

Har såvidt fått kjørd noe med den, har dog ikke lappen heller enda, men forrige eier sa den gikk i 110 no jeg ikke tror på. Han dog at han var ikke helt sikker på hvor fort den gikk da speedometer ikke går mere enn til 80 før den nermer seg 0 igjen.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Hvor fort går den`??

8638270[/snapback]

 

Har såvidt fått kjørd noe med den, har dog ikke lappen heller enda, men forrige eier sa den gikk i 110 no jeg ikke tror på. Han dog at han var ikke helt sikker på hvor fort den gikk da speedometer ikke går mere enn til 80 før den nermer seg 0 igjen.

8641233[/snapback]

Riejuen klarer 110 på speedo uplombert og dysa opp med 13_47. Men som med de fleste andre mopeder, så kan du trekke fra 10-20 på toppfarten. På speedo hadde min gamle RS2 110, men med gps var det bare 95 km/t, såe..

Lenke til kommentar

Ikke at jeg egentlig vet hva Airsal T6 er, men det er vel ikke en trimsylinder? I så fall; var ikke 107 litt lav toppfart? :p

 

Testet foresten speedo på RS-en min her om dagen:

95 km/t på speedo

94 km/t på gps,

 

så vil si det er godkjent :w00t:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Airsal T6 er en trimsylinder, helt riktig. Jeg drevet den ikke opp så fryktelig mye, derfor den litt "lave" toppfarten om du vil kalle den det. Var et helt annet drag i den med den sylinderen, men nå er den skjært. Må sies at jeg kun hadde uplombert orginalanlegg, ikke noen effektpotte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...