Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig å overføre lyd via snutter, men det hørtes bedre ut enn Tecnigas anlegget på min gamle i alle fall :p

8656513[/snapback]

 

tecnigas anlegg har en venldig metall aktig lyd etter hva jeg har hørt , to TZRer her ute som har det . Liker godt lyden til metrakit :love:

 

 

 

ekwathne :

 

Ja feste til blinklyset knakk , har prøvd å limt det utalige ganger . til slutt ble jeg lei å dengde på et kilo elektrikkerteip :p men skal iløpet av sommeren få bårret nytt hull litt høyere oppe på skilt opphenget å muligens kjøpt meg noen mini blinkers :)

Lenke til kommentar
4 takts dtr 125 det der eller ?

8657988[/snapback]

 

4takt - se på potta

 

Men jeg forstår ikke klistemerket på svingarmen : MHR - Malossi. Det er vel bare til moped om jeg har forstått riktig - da jeg selv har hatt en MHR sylinder :p

8658223[/snapback]

er 4 takt, en Yamaha xt125x ja. Det klistermerket er fjernet. Bildet er tatt like før :p ordnet den til sommeren, da fjernet jeg det og vasket den og satt på handguards'a. Takk for kommentarene folkens :love:

Lenke til kommentar
vel jeg har ikke sykkel enda , men kan jo vise hva slags pappa har (har ikke egene bilder av den da)

 

og til dere som vil vite hvordan en standard honda cbr 1100xx super blackbird går

se hele video'en

8658135[/snapback]

 

 

CBR 1100 XX skal være god for 317 km/t på papiret. :)

Lenke til kommentar
4 takts dtr 125 det der eller ?

8657988[/snapback]

 

4takt - se på potta

 

Men jeg forstår ikke klistemerket på svingarmen : MHR - Malossi. Det er vel bare til moped om jeg har forstått riktig - da jeg selv har hatt en MHR sylinder :p

8658223[/snapback]

*Finner ikke potte på det bildet*

Lenke til kommentar
4 takts dtr 125 det der eller ?

8657988[/snapback]

 

4takt - se på potta

 

Men jeg forstår ikke klistemerket på svingarmen : MHR - Malossi. Det er vel bare til moped om jeg har forstått riktig - da jeg selv har hatt en MHR sylinder :p

8658223[/snapback]

*Finner ikke potte på det bildet*

8659251[/snapback]

 

 

Se på frampotta? :roll:

Lenke til kommentar
vel jeg har ikke sykkel enda , men kan jo vise hva slags pappa har (har ikke egene bilder av den da)

 

og til dere som vil vite hvordan en standard honda cbr 1100xx super blackbird går

se hele video'en

8658135[/snapback]

 

 

CBR 1100 XX skal være god for 317 km/t på papiret. :)

8658682[/snapback]

Ah, det er en herlig sykkel. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...