Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW


Anbefalte innlegg

Leser man litt Warcraft-historie, er ikke akkurat menneskene mors beste barn.

Ja akkurat! Er så lei av å lese om folk som farger Warcraft-verdenen sort og hvitt; Hvor Horde er slemme, og alliance de snille. Det er FEIL I følge historien har for eksempel ikke trolls gjort annet enn å sitte å slappe av og kose seg med sine vodoo-ritualer, da de onde, ekle og imperialistiske menneskene kom for å flå og drepe alle sammen.

 

The Forsaken prøvde jo å forklare til menneskene at de ikke lenger var endel av Scourge, men neida, klarte de trangsynte ape-etterkommerne å skjønne det? Selvfølgelig skulle de drive utrydning av hjelpeløse Forsaken. Er ikke rart at Forsaken nå sørger for å utrydde menneskene etter alle overgrepene mot seg.

Er nettopp dette jeg vil ha en forandring i WoW - evnen til å skape vennskap til Horde. Hvis jeg virkelig ville kunne jeg gainet friendly rep osv med Hordes og ved exalted ble jeg grønn for horde slik at jeg ikke kunne angripe dem og dem kunne ikke angripe meg :).

Kanskje bare en spesiell klasse kunne blitt "neutral" med Horde som en travelere/Adventurer class som er litt freelancer når det gjelder å ta oppdrag.

Hvorfor skal vi alltid sloss :cry:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fjern soulshards!

neinei

 

det er det mest sjarmerende med locken min :D

Elsker å dotte en fiende med 3 DoTs så draine :) .

Men at de kan stacke i 5-10-20 er jeg for.

Ja det er jammen sjarmerende. Vent til du blir 60 så skjønner du hva jeg mener.

 

Soulshardsene kunne enten:

 

-Vært fjernet helt (vi bruker abilitiesene våre uansett)

-Vært fjernet i PvP

-Ikke vært nødvendige for shadowburn og soulfire.

 

I det minste er det rart de ikke stacker. På ragnaros etc må jeg fylle 40/80 slots i inventory med shards.

Vi ble lovet shardbag i 1.7, men det sto ikke på lista.

 

Ellers er lock helt konge :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvem slettet posten min om zeh sexy taurenz? :realmad:

 

Og jeg mener bestemt at jeg hadde 20% mindre warn også....

 

De kunne i det minste sendt meg en mail/PM og sagt hva i helvete de ikke likte med posten. RASSISME! DET ER RASSISME SIER JAI! DET AR ORETTFARDIG!

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Hvem slettet posten min om zeh sexy taurenz? :realmad:

 

Og jeg mener bestemt at jeg hadde 20% mindre warn også....

 

De kunne i det minste sendt meg en mail/PM og sagt hva i helvete de ikke likte med posten. RASSISME! DET ER RASSISME SIER JAI! DET AR ORETTFARDIG!

Bruk betenkningstiden du har fått til å sette deg inn i reglene for dette forumet.

Lenke til kommentar
Hvem slettet posten min om zeh sexy taurenz? :realmad:

 

Og jeg mener bestemt at jeg hadde 20% mindre warn også....

 

De kunne i det minste sendt meg en mail/PM og sagt hva i helvete de ikke likte med posten. RASSISME! DET ER RASSISME SIER JAI! DET AR ORETTFARDIG!

lol.

Horde får som fortjent vet du :D

 

Men spøk til revolver, er det ikke krav om pm, når en får warning?

Lenke til kommentar
Ja, for det hadde vært festlig for alle oss som har vært 60 i fire måneder  :roll:

å herre!

 

det kommer en ny server hvor lvl cap er lvl 40, med tilpasset endgame til det....

Jeg skrev innlegget mitt til han som ville ha silvermoon forandret (jeg spiller der), men en ny server tilpasset level 40-oppsett, det er en annen sak ;)

Lenke til kommentar
Ja, for det hadde vært festlig for alle oss som har vært 60 i fire måneder  :roll:

å herre!

 

det kommer en ny server hvor lvl cap er lvl 40, med tilpasset endgame til det....

Jeg skrev innlegget mitt til han som ville ha silvermoon forandret (jeg spiller der), men en ny server tilpasset level 40-oppsett, det er en annen sak ;)

sorry ;) .

 

trodde du mente at det hadde vært tragisk å sette opp ny server når man har 60 max på andre servere :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...