Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW


Anbefalte innlegg

Mage får mulighet til å bruke polymorph på to fiender (Hvis de bruker talents for det.)

Warlocks blir nerfet.

Warriors blir buffa.

Hunters blir nerfa.

Rogues blir buffa.

Priests blir der dem er, bare at bobbla dems får lengre cooldown.

Druids blir nerfa.

Paladin klassen blir sletta fra spillet.

 

Ny klasse, Necromancer. En type "wizard" som er flink til illusion og slikt. Altså, slik en mage egentlig skal være.

 

En ting til, Conjured Crystal Water blir soulbound.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ny klasse, Necromancer. En type "wizard" som er flink til illusion og slikt. Altså, slik en mage egentlig skal være.

 

En ting til, Conjured Crystal Water blir soulbound.

6076351[/snapback]

 

en hvafforno? Necromancer? Tror du blander litt her jeg. En Necromancer er en wizard med fokus på døden, undeads o.l.... Tipper du mener en illusionist eller noe...

Lenke til kommentar
Mage får mulighet til å bruke polymorph på to fiender (Hvis de bruker talents for det.)

Warlocks blir nerfet.

Warriors blir buffa.

Hunters blir nerfa.

Rogues blir buffa.

Priests blir der dem er, bare at bobbla dems får lengre cooldown.

Druids blir nerfa.

Paladin klassen blir sletta fra spillet.

 

Ny klasse, Necromancer. En type "wizard" som er flink til illusion og slikt. Altså, slik en mage egentlig skal være.

 

En ting til, Conjured Crystal Water blir soulbound.

6076351[/snapback]

La meg gjette, du spiller mage, warrior og Rogue.. Og du blir knust i dueller av alle de andre...

 

Ellers... Tja.. buff rogue med no mer armor, eller AOE som er nevnt tidligere i tråden.. Vanish andre.. _Det_ hadde vært kult det... :love:

Lenke til kommentar

At tier 3 til druid changer stats etter hva du er, healer/moonkin/cat/bear, sånn som Heart of the wild talente fungerer.

 

Da mener jeg ikke sånn som PVP settet og AQ40 settet fungerer idag, med litt av hvert på alle.

 

enhver rase har en hær, og hva er en hær uten warriors?

6075133[/snapback]

Og til dette må jeg si at enhver rase har og healers, men hvor er Gnomes sine healers? ja det stemmer og derfor burde Gnomes være utdød for lenge siden og ikke vært med i spillet.

/signed Tauren Druid

Endret av Hr Kotelett
Lenke til kommentar
Mage får mulighet til å bruke polymorph på to fiender (Hvis de bruker talents for det.)

Warlocks blir nerfet.

Warriors blir buffa.

Hunters blir nerfa.

Rogues blir buffa.

Priests blir der dem er, bare at bobbla dems får lengre cooldown.

Druids blir nerfa.

Paladin klassen blir sletta fra spillet.

 

Ny klasse, Necromancer. En type "wizard" som er flink til illusion og slikt. Altså, slik en mage egentlig skal være.

 

En ting til, Conjured Crystal Water blir soulbound.

6076351[/snapback]

La meg gjette, du spiller mage, warrior og Rogue.. Og du blir knust i dueller av alle de andre...

 

Ellers... Tja.. buff rogue med no mer armor, eller AOE som er nevnt tidligere i tråden.. Vanish andre.. _Det_ hadde vært kult det... :love:

6078798[/snapback]

 

Spiller bare mage jeg, og ja, jeg blir knust i pvp.

Fordi jeg ikke har bra gear + mage suger i pvp VS hardcore tier 2 24/7 gamers.

(Slik er det på Balnazzar). Mage'n er lagt på hylla, hvis det er slike talents vi får som blizzard har gitt oss kommer jeg dessverre aldri til å spille mage lenger. Kanskje heller ikke wow.

Endret av jhj
Lenke til kommentar

Ønsker meg portaler til alle byer og camps. Gjerne en portal rune som man hadde i Diablo. Det er så mye døtid på lvl 60 med å vente på transporten skal komme frem.

 

Få bort lagg på alle servere.

 

Når man står i BG kø og får en battle så blir man portet tilbake der man var, ikke til en by da battle er ferdig.

 

Flere quester ala "In Dreams."

 

Flere muligheter for å lage din egen char. Slik mulighetene er nå ser de fleste like ut.

 

Bedre droprate på enkelte items så folk slipper farme så de blir lei spillet.

 

Bedre service og særiøsitet fra Blizzard. (nevner et eksempel så dere skjønner hvorfor)

På Burning Legion var det en lagg / dc tråd på over 15000 som hadde lest den. 22 sider med skriverier om problemer. Serveren har vært i ustand i 5 uker. (og er vistnok fortsatt ikke i orden) Denne tråden har nå Blizzard slettet uten å svare på hva som er galt..

De som prøvde raide får plutselig dc, eller så crasher serveren. Konstant lagg på 1000+. Folk mista loot og honour da det her hendte. Situasjonen var helt jævelig for alle som spilte. Mange hardcore og key players slutta i guilder da Blizzard kompanserte 5 uker med et uspillbart realm med 1 eneste dag.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...