Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW


Anbefalte innlegg

vi vil ha mer yrkes klær :D .

Tenk deg en tauren i fiskeklær hvor alle delene gir 1-2 + fisking :D

 

For eksempel at bracers, gloves, boots, belte, skuldre og hjelm ga +1, og bryst og bukse ga +2, så man fikk totalt +10 og sinnsykt kult utseende :) .

gjelder alle yrker, til og med cooking (kokke drakt :D ) og first aid (sykepleier drakt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulighet for guild å kjøpe guildhall...4 forskjellige plasser. En plass for hver rase per faction.  Det er samme plasse for alle, men man betaler 100g for å ha guildhall. Trainer for alle klassene/professions.  Greia er som en instance på samme måte som officers hall.

Den må i allefall koste meir enn 100g, et guild må jo ha litt penger, 1000g kanskje, så blir det i allefall litt eksklusivt...

Endret av dedLy_sCoRpIoN
Lenke til kommentar
- Orc shaman, at tauren har denne rasen er bare banalt.

Er du gal! Shaman skulle vært kun for tauren. Det er jo tross allt de som lever " i pakt med naturen".

 

Dessuten hadde det vært rått hvis tauren fikk tilbake sin plainrunner ability. Tenk å se en tauren løpe som en gal over slettene. :love:

 

Kanskje kunne de slenge seg ned på alle fire i samme slengen :!:

Har du lest noe wc lore eller? Eller spilt wc3 for den saks skyld. Hvem er det som har shaman der? Jo, orc.

 

Synes druid er bra for tauren og night elf. Disse rasene har jo egentlig mye til felles.

Enig med Arnenonym. Shamans har kontroll over naturens magi og elementer, hvor orc har mer dark magic sammen med undead. Trolls har mer woodoo style over seg så de egner seg heller ikke.

 

 

Men jeg ønsker hvertfall å få se vær effekter noe som gir stemning og atmosfære til spillet.

 

Flere epics som man kan få tak i med lang farming som de hadde på testserverne for 1.6.0. Men det ble nerfet så klart da det kom live.

 

 

Edit: Jeg kom på at jeg savner muligheten til å raide byer uten å dette ned i rank.

Gi oss town raids tilbake.

Endret av Fnix
Lenke til kommentar
Edit: Jeg kom på at jeg savner muligheten til å raide byer uten å dette ned i rank.

Gi oss town raids tilbake.

Helt enig. Hvis jeg hadde fått tillatelse av Blizzard til å gjøre bare 1 forandring i WoW, ville det vært å forandre på DK systemet. Siden jeg aldri har fått være med på raiding av byer uten å måtte bekymre meg for å miste rank.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Edit: Jeg kom på at jeg savner muligheten til å raide byer uten å dette ned i rank.

Gi oss town raids tilbake.

Helt enig. Hvis jeg hadde fått tillatelse av Blizzard til å gjøre bare 1 forandring i WoW, ville det vært å forandre på DK systemet. Siden jeg aldri har fått være med på raiding av byer uten å måtte bekymre meg for å miste rank.

Har en mistanke om at blizz gjorde det så vanskelig å raide fordi det var lettere enn å få slutt på laggen når det ble raida...

Lenke til kommentar

Som jeg sa i en annen tråd:

 

Jeg syns at druids skulle kunne få brukt polearms!

Vi har jo staff, så hvorfor ikke polearm?

 

Ville heller hatt polearm, enn en teit 2h mace.

 

Og en annen ting, dyreformene til druid?

Hva f* er meninga?

De er ubrukelige!

 

Kunne i det minste fått en fugleform på lvl60 da, så kunne vi flydd hvor vi ville :D

Da hadde det gått fortere og kommet seg steder ogsåtongue.gif

Hønsehauk-form tongue.gif

 

Men ting som ikke passer helt ja...

Det faktum at du ikke kan skinne en Tauren er tåpelig!

Det er kyr, kyr gir skinn, semsket til og med!

Du burde jaggu kunne skinne Tauren!

Lenke til kommentar

Syns WoW er fint som det er jeg, er vel bare to ting jeg kunne ønska meg og det er at Hero classes kom og at folka hadde sluttet med all denne whiningen rundt wow.

Ikke at jeg har banna litt når servere har gått ned å slikt men det er alltid et eller annet rundt wow som må klages på, er det ikke ditt så er det datt, irrterer meg så grusomt over det noen ganger.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

mulighet til å joine av, alt-tabbe ut av wow, og få en beskjed i windows når man er klar til å komme inn. det går jo ikke an å gjøre noe når man venter på å komme inn uansett.

 

hadde passet meg bra akkurat nå.

 

edit: også kunne de gjerne fikset buggen hvor underarmen syntes gjennom lightforge spaulders på dvergene. :hrm:

Endret av N*
Lenke til kommentar

Ettersom altfor mange her skriver hva klassen de selv spiller skal få.. så får vel jeg henge meg på

 

Warriors bør få:

Mulighet til å dualwielde 2handere

Polymorph

Stealth

Mulighet til å kunne fly

Mulighet til å stå på henda :S

1-hit kill abbility med 10sec cooldown...

 

Jaja..kanskje ikke

Men polymorph hadde vært gøy

Lenke til kommentar

jaja NOEN seriøse forslag ( som det egentlig ikke er mange av her )

 

1. Event's - som monstere invaderer Feks IF en gang i uka eller noe og da måtte mange av aliance beskytte IF for å bli tatt over (var slikt i et annet mmorgp jeg spilte)

2. Guild Halls som i Anarchy Online

3. PVP - kan ta over landomeråder og guilder kan kontrolere dem

4. Noe minor changes slik at classer blir mer balangsert.

 

er sikkert mange andre ting også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...