Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At vi får muligheten til og bytte server hadde vert knall, syns det er litt små lamt at noen (jeg kjenner noen) som har fått bytta server men ikke jeg, det skulle vert sånn at du kunne bare dra duden din over til en an server:)

God idé, men den trenger kanskje noen restriksjoner? En gang per uke, eller per fjorten dager. :hmm:

Lenke til kommentar
At vi får muligheten til og bytte server hadde vert knall, syns det er litt små lamt at noen (jeg kjenner noen) som har fått bytta server men ikke jeg, det skulle vert sånn at du kunne bare dra duden din over til en an server:)

God idé, men den trenger kanskje noen restriksjoner? En gang per uke, eller per fjorten dager. :hmm:

hvorfor ikke 3 ganger? enkelt og grett:)

Lenke til kommentar

2 valg når man skal fly hadde vert fint. Kunne spart oss/de som har sett det mangen ganger før for mye tid som kan bli brukt til andre morsomme ting.

 

"Scenic route" - Slik som det er nå, man flyr laaaaaange omveier, får se pen(og stygg/deprimerende) natur, og det tar 5 & 1/2 evighet å komme frem.

 

"Direct route" - Man flyr den ABSOLUTT raskeste veien (rett frem, rundt en sving, etc) uten å gå "OOC" (out of context/character, dvs, fly igjennom bygninger, trær, etc)

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Druids:

 

Aquaform - Kanskje en delfin istedenfor en sjøløve. Sjøløvene er stygge. Det er en likhet mellom måten delfiner og NE svømmer på, så jeg synes det passer.

 

Druids kunne fått travelform, med 20% raskere løping, på lvl 20, fram til lvl 30 hvor de får 40%.

 

Druids kunne fått en ny form, som en fugl. Ikke nødvendig at de kunne fløyet høyt, men kanskje 1-5 meter over bakken. Man kunne fått denne skillen på lvl 26.

 

 

(Noe av dette har sikkert blitt sagt før)

Lenke til kommentar
Skulle ønske du kunne sette HS og Astral Recall på Shamans på to forksjellige plasser, hadde gjort reising så mykje enklare...

Hadde absolutt vært greit, men jeg tror nok det er folk som mener at shaman har for mange fordeler fra før. :)

Sånn som det er nå så er det jo bare å trash'e HS. Med mindre du vil ha 5 stk i timen. Eller så fyller den bare opp inventory space.

 

Man kan jo prøve å begrunne det med at magene får dra flere steder :dontgetit:

Lenke til kommentar
Druids:

 

Aquaform - Kanskje en delfin istedenfor en sjøløve. Sjøløvene er stygge. Det er en likhet mellom måten delfiner og NE svømmer på, så jeg synes det passer.

 

Druids kunne fått travelform, med 20% raskere løping, på lvl 20, fram til lvl 30 hvor de får 40%.

 

Druids kunne fått en ny form, som en fugl. Ikke nødvendig at de kunne fløyet høyt, men kanskje 1-5 meter over bakken. Man kunne fått denne skillen på lvl 26.

 

 

(Noe av dette har sikkert blitt sagt før)

MENER å huske at druids opprinnelig skulle ha bird-form, men at det ble fjerna på grunn av overpowered travel muligheter eks: fly over fjella. Seff kunne dett blitt nerfa så de bare kunne fly der hvor man kan gå til vanlig, men det blir for dumt, om en flyvende sak ikke greir bratte bakker.

 

Uansett tilfelle, om bird-form skulle vært med, skulle travelform uteblitt, men det er ikke noe tøft, da jeg syns druids skulle hatt travelform i samsvar med mounts; quest på samme måte som pallies og locks, og epic quest med nytt utseende på lvl 60.

 

På samme måte som locks og pallies kunne de kjøpe mount også, men det lønner seg jo selfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Skulle ønske du kunne sette HS og Astral Recall på Shamans på to forksjellige plasser, hadde gjort reising så mykje enklare...

Hadde absolutt vært greit, men jeg tror nok det er folk som mener at shaman har for mange fordeler fra før. :)

Sånn som det er nå så er det jo bare å trash'e HS. Med mindre du vil ha 5 stk i timen. Eller så fyller den bare opp inventory space.

 

Man kan jo prøve å begrunne det med at magene får dra flere steder :dontgetit:

neinei.. fint å kunne porte til inn i org fra f.eks wsg npc'en:) eller fra hvor engineering folk kan crafte:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

- Guild og player housing.

- Høyere DPS for druid, kommer vel sakte men sikkert i patches.

- Lavere cast-time på druid spells (det tar fucking ages nå), mulig også en patch-sak de vil fikse når de skal fikse opp druid.

- Flere cross-faction AH'er, iallefall i Booty Bay.

 

- Også ønsker jeg meg at folk skal begynne å bruke meeting stones. :)

 

Også gleder jeg meg til å se hva som kommer med alle de portalene som står rundt i Azeroth :)

Lenke til kommentar

Jeg mener at spillet er ganske greit som det er, med tanke på quests, pvp, honor osv. Det som kunne blitt forandret på var balansen mellom klassene.

 

Warrior - Kan få seg en real oppsving, litt nye digg spells og mulighet for dual wield av two-handers :evil:

Paladin - Nedsatt DS til 5 sek, så det kun holder til en heal. Miste muligheten for å bruke plate.

Shaman - Fikse Stormstrike kanskje? Forbedre purge, så den faktisk funker på DS mer enn 1 % av gangene!

Druid - Nerfe, nerfe, nerfe... Ikke kunne drepe 5 på sitt eget lvl mobs aleine, på en gang.

Mage - Egentlig ganske ok!

 

Warlock - Grei nok.

 

Hunter - Egentlig grei, men ikke gjøres bedre.

 

Rogue - Ok!

 

 

I tillegg hadde det vært kult med en rasebestemt klasse: Human knight, Night Elf Demonslayer, Undead Necromancer, Tauren Totemwarrior, Gnome Scientist f.eks :) Dette støtter jeg fullt ut!

Lenke til kommentar
Jeg mener at spillet er ganske greit som det er, med tanke på quests, pvp, honor osv. Det som kunne blitt forandret på var balansen mellom klassene.

 

Warrior - Kan få seg en real oppsving, litt nye digg spells og mulighet for dual wield av two-handers

 

Paladin - Nedsatt DS til 5 sek, så det kun holder til en heal. Miste muligheten for å bruke plate.

 

Druid - Nerfe, nerfe, nerfe... Ikke kunne drepe 5 på sitt eget lvl mobs aleine, på en gang.

Hvilken lim har du sniffet!? Jeg vil å prøve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...