Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Rafa har sagt han ikke vil handle med gamleklubben.

Dette er da gamle nyheter. Rafa har sagt at han ikke vil handle med gamleklubben om det ville bety dårlig for Valenica selv. Nå har jo Valenica vært selv ute å sagt at de trenger penger, eller alle vet at de trenger penger ettersom de ikke klarte å kvalifisere seg for CL. Da gjør jo Rafa dem bare en tjeneste ved å handle fra dem. :)

Lenke til kommentar
Much of the recent speculation about Villa's future has been from Merseyside, with many seeing Villa's physical celebration with, and frequent statements of support for, Fernando Torres as more than mere Spanish solidarity. Indeed, the rumours are that the two would love to link up at club level as well as for the Furia Roja.

 

Still, the players themselves have moved to dampen this speculation, although the Anfield faithful will still hold out hope.

 

Likelihood: Fair, at least based on the kind of player they're looking for. Whether or not Liverpool are enough of a step up from Valencia, though, is another matter entirely. It's a 'Catch 22' situation: the Reds desperately want to be genuine Premier League title contenders, but without players of Villa's calibre they can't do it; meanwhile players like Villa always seem to be slightly out of their reach.

 

Suitability: With Torres just behind him, it would presumably be business as usual for the Spanish pair. Plus, he seems to admire Rafael Benítez. Finally, Liverpool are once again in the Champions League - a competition in which they excel and David is interested.

 

Dette fra en Goal.com artikkel. En raporter prøver å få frem hvor det er mest sannsynlig at Villa ender. Barca/LFC/Real virker egentlig mest aktuell. Gillett og Hicks! Opp med pengepungen for faen!

Lenke til kommentar

Men skjønner ikke helt hvordan Liverpool skal ha råd til en spiller som Villa. Spesielt etter alt snakket om amerikanere med dårlig råd og det at Rafa må selge spillere for å kunne kjøpe div andre(Barry og kanskje Dossena).

 

Men det kan jo selvfølgelig tenkes at Rafa må gjøre det slik fordi han vil bruke store deler av budsjettet på et eller to store navn, som feks Villa. Selv om jeg fortsatt er litt tvilende til at vi har råd..

Lenke til kommentar
Men skjønner ikke helt hvordan Liverpool skal ha råd til en spiller som Villa. Spesielt etter alt snakket om amerikanere med dårlig råd og det at Rafa må selge spillere for å kunne kjøpe div andre(Barry og kanskje Dossena).

 

Men det kan jo selvfølgelig tenkes at Rafa må gjøre det slik fordi han vil bruke store deler av budsjettet på et eller to store navn, som feks Villa. Selv om jeg fortsatt er litt tvilende til at vi har råd..

Det er jo det ingen vet. Noen rykter sa jo at Rafa hadde hele £70m å handle for, noe jeg neppe tviler på stemmer. Andre mener det er opptil £50m. Iallfall, de pengene han har å handle for, har han isåfall igjen. Salgene av Riise, Crouch og Alonso vil gjøre opp for både Dossena og Barry. Om han har fått £30m å handle for, har man jo da faktisk råd til en eventuell Villa også. Men for faen, han åpner seg jo for Liverpool, da må eierne få ut fingeren å svare. Et kjøp av Villa hadde gjort enhver Liverpool supporter meget så glad, og noen kommer nok til å tenke andre tanker en å drepe amerikanerne om det går i boks. :)

Lenke til kommentar

Joda greit nok at ingen vet, men har man fulgt med Liverpool det siste året så vet man at amerikanerne sliter, og de er ikke så velstående som man først trodde. Mye pga den svake dollaren. Derfor har jeg veldig vanskelig for å tro rykter som sier at Rafa har £70 mill å handle for.

 

Men de gav oss Torres, Babel, Mascherano, Skrtel osv. så hvem vet hva de drar opp av hatten denne sommeren. Hicks har i hvert fall en god mulighet til å komme litt på godsiden til fansen om han ikke har tenkt å selge seg ut. Ikke det at han kan rette opp den skaden han allerede har gjort da men :)

Lenke til kommentar

Om det så bare er en pittebitteliten sjanse for å handle inn David Villa, så bør ledelsen kjenne sin besøkelsestid. Det er nettopp slike kjøp vi trenger. Riktignok har vi Torres nå som uansett er vårt førstevalg, så det spørs jo litt om Rafa har planer om å fortsette med å bygge opp 4-2-3-1-formasjonen. Da er det heller en klasseving vi trenger mest. Men et mulig kjøp av Villa er bare for godt til å gå glipp av.

Lenke til kommentar

Ikke akkuratt en overraskelse. Men pga miljøet, og The Kop, presset sammen med flere tusen andre L'pool supportere på en så liten stadion, så nærme grasteppet gjør stemingen noe annerledes. Old trafford er så stort, og har en del mer "turist" tilskuere som trekker ned lyden

Lenke til kommentar
Om det så bare er en pittebitteliten sjanse for å handle inn David Villa, så bør ledelsen kjenne sin besøkelsestid. Det er nettopp slike kjøp vi trenger. Riktignok har vi Torres nå som uansett er vårt førstevalg, så det spørs jo litt om Rafa har planer om å fortsette med å bygge opp 4-2-3-1-formasjonen. Da er det heller en klasseving vi trenger mest. Men et mulig kjøp av Villa er bare for godt til å gå glipp av.

I Liverpool så møter han jo gamle venner, og venner på landslaget som, Benitez, Reina og Torres. Og man har jo sett "kjemien" mellom Villa og Torres i mesterskapet så langt. Men er det rent penge messig så kan vi nok så godt utelukke Liverpool, men går det mer i hva Villa vil, så stiller vi sterkere. Siden da kan vi få en "drømmeduo" noe ikke Chelsea eller Real Madrid vil få, for de har ikke Torres :)

 

Men et evt kjøp av Villa så må vi få en ny formasjon, og det er ikke bare, bare

 

Det er panelet til Setanta Sports som har utført denne høyst uoffisielle kåringen. Og uansett, det er umulig å måle stemning.

Det er umulig å måle stemning ja, men ikke lyd, som er gjort her.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier vi må bytte formasjon med Villa på laget.

Mascherano - Gerrard

Kuyt - Torres - Babel

Villa

Vanskelig å sette ut Barry om han også kommer.

 

Men hallo, jeg skjønner ikke hvordan alle kan være så skråsikre på at Liverpool er så lutfattige altså. Vi har fått Torres, Babel og Masche til rundt £40M det siste året bare, kan ikke være så dårlig stelt. Når i tillegg salg av Alonso, Riise evt. Crouch, Pennant, Carson og diverse andre kan finansiere Barry og Dossena alene er det jo ikke utenkelig at eierne kan spytte inn litt til et kjøp av Villa/Silva eller hvem det måtte være da. Det er ingen av oss som faktisk veit noe om budsjettet, det vi veit er at diverse spillersalg kan finansiere hvertfall Barry og DOssena som sagt, men ingen veit hvor mye vi har utenom det, så blir jo bare spekulasjoner uansett hva man sier.

Lenke til kommentar

Jeg er pessimist, og har ikke sett noe som tyder på at vi har veldig mye penger i år. Men jeg håper jo det, og at Rafa har skjult det godt. Men inntil jeg ser noe som tyder på at vi gir oss ut etter noen av de store stjernene, greier jeg ikke håpe på noe.

 

cine: Vel, vi MÅ jo ikke bytte formasjon, men synes det er å sjanse litt med spillernes kvaliteter om vi skal flytte Torres/eventuelt Villa ned et hakk, og flytte Gerrard ned et hakk også. Synes Torres bør spille helt på topp, og Gerrard der han er best. Men en variant av formasjonen som ville passet godt er jo 4-1-3-2, en litt mer offensiv versjon av dagens formasjon.

 

Mascherano

Kuyt - Gerrard - Babel

Torres - Villa

 

... men vi snakker for mye om Villa nå. Ingenting foreløpig som har tydet på at vi vil prøve oss på han, så jeg foretrekker å ikke snakke for mye om ham. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...