Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og nå benekter David Villa at han er aktuell for spill i England og at han noen gang har sagt at han foretrekker det ene framfor det andre av klubber i England.

 

Forandrer vel ingenting uansett, siden det er jo bare rykter alt sammen. Om noe skjer så skjer det nok etter EM, men tror fortsatt han blir altfor dyr, om han er et transfermål i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Riise på vei ut! Legesjekk i Roma nå sier ryktene. Gode £5 Mill der.

Crouch forsvinner vell også snart, blir vell £7-8 Mill der også.

Alonso ut for £12-15 Mill.

 

Henter vi da Barry for £18 Mill, og Dossena for £7 Mill går vi så godt som i 0 på transfermarkedet.

 

Forventer da at Hicks og gutta legger ut en slant så vi kan hente spilleren som løfter oss betraktelig iår. (les: Villa, Quaresma, Silva)

Lenke til kommentar

Ja det var vel rundt £4mill Roma var villig til å betale.

 

Liverpool Echo skriver forresten nå at Villa ikke er et transfermål for Rafa og at han vil vurdere andre spisser om Crouch blir solgt. Og at Rafa visstnok ikke vurderer Valencia spillere i det hele tatt(som har blitt nevnt endel ganger). Echo pleier jo å ha god peiling på hva som foregår i klubben.

 

Det hadde vært fint med Villa, men jeg tror ikke særlig på det nå. Jeg tror heller ikke Rafa har råd til å bruke så mye på en spiller. Men hvem vet. Må jo bare elske og hate silly season :D

Lenke til kommentar

Triste greier, de andre spillerne vi er linket til er vel ikke akkurat drømmen. Milner, Bentley og Downing klarer jeg ikke å forestille meg at kan heve oss tilstrekkelig til å kjempe om gull. Quaresma har vært god i Porto, uten at jeg synes det beviser noe særlig ettersom den Portugisiske ligaen ikke er den beste, og han har heller ikke vært supergod i CL. Men, dersom han får litt mer muskler på den lille kroppen er han klart mer spennende enn de tre andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...