Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dæven så stor Alonso var i dag! Nær scoring flere ganger jo, bl.a. nok et fantastisk forsøk fra egen banehalvdel! Kan vi virkelig kvitte oss med denne mannen enda?

 

Enig, dette er en stor tabbe som Rafa er i ferd med og gjøre. Xabi er bedre enn Barry!

Det er Alonso som er verdt 18-20 mill, ikke Barry!

Lenke til kommentar

Sitter faktisk med en liten bismak i munnen når jeg tenker over Rafa sine siste valg.. Alonso og Riise ut, to middemådige backer inn, og en total feilprioritering av årets storsigning. Hvor er vingene vi trenger?

 

Har ventet lenge på gigantsigneringene fra Rafa. Når han gjorde sin første i Torres løftet deg laget noe sinnsykt. Hvorfor i alle dager han styrer vekk fra denne typen signeringer iår forstår jeg ikke. Silva, Quaresma, Ashley Young o.l. er spillerne som ville tatt oss enda ett hakk opp.

 

Håper vertfall at kampen Alonso presterte igår løftet prisen hans med ettpar £. Sinnsykt irriterende at Rafa selger spillerne på dette tidspunktet. Riise har underprestert over en periode, og prisen har falt enormt. Samme med Alonso. Det var jo snakk om £25 - £30 Mill for Alonso forje sommer.

 

Bitter!

Lenke til kommentar

Humm, hvem har sagt at Rafa ikke kommer med noen storsigneringer i år og at han styrer unna disse? Hvem har sagt at han ikke prioriterer vinger? Hvorfor dømme Dossena og Degen før de får spilt? Du må ikke tro på alt du leser på nettet vettu, stoler ikke på noe annet enn det jeg veit kommer rett fra Rafa og klubben, selv om jeg må innrømme at jeg blir litt opprømt over alle ryktene jeg også så klart.

 

Vil ikke si vi blir så veldig svekket av å bytte Alonso mot Barry, men prisen Alonso går for er latterlig. Han er virkelig verdt mer enn Barry, men Barry er engelsk, så derfor presses prisen opp, dessuten har ikke Alonso vært helt på topp den siste sesongen, så prisen faller jo da også. Synd om/at han forsvinner.

 

Andre som har tenkt seg på Vålerenga - Liverpool da?

Lenke til kommentar
Humm, hvem har sagt at Rafa ikke kommer med noen storsigneringer i år og at han styrer unna disse? Hvem har sagt at han ikke prioriterer vinger? Hvorfor dømme Dossena og Degen før de får spilt? Du må ikke tro på alt du leser på nettet vettu, stoler ikke på noe annet enn det jeg veit kommer rett fra Rafa og klubben, selv om jeg må innrømme at jeg blir litt opprømt over alle ryktene jeg også så klart.

 

Selvsagt skal jeg ikke tro alt jeg leser, men spillerne vi er blitt linket til, ryktene om størrelsen på transferbudsjettet og ikke minst de "ferdiggjorte" kjøpene i Dossena og Degen roper ikke akkurat tittelutfordrer?

 

Greit. Jeg har ikke sett Dossena spille. Ryktene er positive, men faktisk ingen forhåpninger om at han vil spille seg rett inn. Et positivt kjøp, men så heller at vi beholdt Riise, menst vi matchet Insua med PL fotballen sakte. Insua er et giganttalent, og jeg ønsker heller at vi satser på han.

 

Degen kan umulig være så sinnsykt god. Gratis spiller som vi henter uten kamp med andre? Kan selvsagt hende at Rafa har skutt gullfuglen, men jeg skal slutte og juble før jeg ser det. Husker skuffelsene fra Cisse, Morientes +++.

Lenke til kommentar

Håper også at Insua etablerer seg på førstelaget. Nå er jo han tatt opp der også så. Tipper Insua får sjansen i mange av de "mindre" kampene neste år jeg.

 

Spillerne vi blir linket til? Vi blir jo linket til alt som kan krype og gå av fotballspillere i silly season, så er bare å ta alt med en stor øse med salt.

 

Degen er jeg enig i, tipper han blir et bom"kjøp" som med Voronin, men gir han nå hvertfall en sjanse til å bevise noe annet.

 

Nei, må være skeptisk til alt som blir sagt og gjort i silly season. Jeg tipper uansett vi vil se minst én stor signering utenom Barry denne sommeren, og at vi klarer å stable sammen et relativt sterkt lag til høsten igjen, hvertfall på papiret. Silva er vel egentlig den jeg håper mest på da han kanskje er den store spilleren som passer best inn i formasjonen vår.

 

Edit: Godt innlegg på kopforum ang. Degen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ja det er jo en grunn til at det kalles silly season. Avisene kan skrive absolutt hva de vil uten konsekvenser, noe de fleste aviser utnytter til det fulle. Er endel som skal slite utover sommeren om de tar alle rykter for å være sanne :)

 

Men synes det ser greit ut så langt. Barry inn for Alonso er jeg ikke helt sikker på, selv om Alonso ikke har hatt en kjempesesong.

 

Riise ut er helt greit da han har blitt for dårlig. Formkurven har jo bare gått en vei de siste årene, nemlig nedover. Og etter at han skulle begynne å konsentrere seg om det defensive så har han mistet mye av de styrkene han hadde i spillet sitt. Han har aldri vært spesielt god defensivt og nå er han heller ikke god offensivt, ergo er han ikke god nok. Dossena vet jeg lite om, men han kan i hvert fall ikke være dårligere enn Riise.

 

Degen kan fort bli en flopp, men det er i så fall ikke verdens undergang etter min mening. Vi har Arbeloa, Finnan og til dels Carragher som kan ta seg av høyrebacken.

 

Resten er bare rykter, så vi får vente å se. Tipper det skjer mye etter at EM er over og det er jo fortsatt bare 19.juni.

Lenke til kommentar
Resten er bare rykter, så vi får vente å se. Tipper det skjer mye etter at EM er over og det er jo fortsatt bare 19.juni.

 

Ja. Man skal ikke ta noe for gitt. Men bismaken er sterk hos meg så langt. Riise og Alonso ut. Degen, Dossena og Barry inn. Personlig er jeg ikke så positiv til akkurat dette. Men vi får se.

Lenke til kommentar

Jeg har en liten stemme som sier meg at Degen kommer til å forsvinne ganske fort, men man skal jo som sagt ikke forhåndsdømme noen i fotball. Jeg håper heller på en fast Insua, men det blir vel litt ønsketenkning... Dossena er sannsynligvis bra, men jeg syns ikke Arbeloa hadde vært så ille, og jeg håper vi får se ham en del neste sesong.

 

Jeg håper Rafa prøver ut Agger og Carragher i midtforsvaret en del, da jeg personlig tror det er det beste paret. Hvis Agger holder seg skadefri er han vel ganske selvskreven, selv om man absolutt ikke bør avvise Skrtel. ;)

 

Ellers vil jeg takke Riise for fantastisk innsats de siste årene. :thumbup:

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Andre som har tenkt seg på Vålerenga - Liverpool da?

Ja. :D

 

Angående transfere og slikt, så velger jeg å vente til transfersommeren er over og alt kan telles opp før jeg uttaler meg, samme gjelder spillere vi har kjøpt som jeg ikke har sett i aksjon, kan ikke dømme disse før de har fått vist hva de kan. Men det er ingen tvil om at laget må forsterkes om vi skal ha noe håp om å tette igjen luka til lagene foran enda mer.

Lenke til kommentar

Blir å dra selv, men litt usikker på om det blir sammen med resten av Liverpool-gjengen på nedre del av VG-tribuna sammen med en kamerat, eller om jeg skal få med en haug med andre kamerater og sitte et anna sted. Ikke så lett når alle må være medlem av supporterklubben på Liverpoolseksjonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...