Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er mange spisser jeg heller ville hatt. Liverpool har mer bruk for han enn vi har med tanke på spillestil.

Mange? Hvilke da?

Huntelaar, Benzema, Zlatan, Podolski, Carew (ja faktisk), Quagliarella, Johnson++

 

Jeg ser ikke at Villa tilfører noen kvaliteter som ikke Rooney og Tevez har eller overgår, Kanskje noe mer giftig rett foran kassa men ikke så mye at jeg er villig å betale 300mill for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok du måtte spist i det de uttalelsene hvis Villa hadde kommet til Man Utd, er ganske sikker på at han ville blitt en suksess uansett hvor i England han hadde gått. Du tippet jo at Torres ikke ville score over 15 mål i år også. ;)

Det tror jeg at han ville blitt, men for 300mill føler jeg at han ikke tilfører laget nok. Å vi har vel så gode spillere i Tevez og Rooney som allerede er slått til på laget.

 

Ja må ha vært kun i Premier League jeg mente da isåfall. Var vel ingen som forventet en slik kvallsesong av en førstereisgutt i PL. Ikke husker jeg å sagt det heller, men kan vel godt hende.

Lenke til kommentar
Neida. Å tippe er vanskelig. Men likevel småkoselig å dra den opp igjen, så jeg gjør det gjerne. ;)

 

Jeg er villig og vedde store penger på at Torres ikke scorer over 15 mål for LFC i år.

Ja, å Wh1te og du trodde Arsenal kom bak Liverpool så feil kan man ta. :)

Lenke til kommentar

Om Villa saken. Når jeg tenker meg om, så tror jeg egentlig ikke Rafa er så lysten på Villa. Tror heller han har mer lyst på Silva/Quaresma, siden taktikken ifjor har vist seg å fungere utmerket. Barry signeringen er waste etter mitt skjønn. Han er god, kjempegod. Ingen tvil om det, men £18m? Vi kunne fått Quaresma lett for det. Og Alonso, som i denne sesongen kommer i form, er bedre en Barry.

 

Herlig å se Silva leke seg litt på kanten mot Sverige iovergår! :D

 

EDIT: Må nok trekke litt tilbake det at Rafa ikke var interessert i han. Liverpool har visst vist offentlig interesse i Villa, men at Valencia krever knappe £32m for han.

 

Og Villa har gjentatte ganger sagt at han er meget interessert i en overgang til Liverpool. Mest grunnet Torres og Rafa.

 

Links:

- Villa not on market!

- Ooog de nekter fortsatt!

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Om Villa saken. Når jeg tenker meg om, så tror jeg egentlig ikke Rafa er så lysten på Villa. Tror heller han har mer lyst på Silva/Quaresma, siden taktikken ifjor har vist seg å fungere utmerket. Barry signeringen er waste etter mitt skjønn. Han er god, kjempegod. Ingen tvil om det, men £18m? Vi kunne fått Quaresma lett for det. Og Alonso, som i denne sesongen kommer i form, er bedre en Barry.

 

Liverpool vil ikke vinne titler på mange år fremover hvis vi ikke kjøper spillere som er ordentlig gode nå, som kan hjelpe oss til å styre kamper mer mot andre topplag. Barry er en slik type.

Det er pga slike kjøp at Chelsea og Man Utd er såpass dominerende som de er, men de har jo ett helt annet budsjett

Lenke til kommentar
Om Villa saken. Når jeg tenker meg om, så tror jeg egentlig ikke Rafa er så lysten på Villa. Tror heller han har mer lyst på Silva/Quaresma, siden taktikken ifjor har vist seg å fungere utmerket. Barry signeringen er waste etter mitt skjønn. Han er god, kjempegod. Ingen tvil om det, men £18m? Vi kunne fått Quaresma lett for det. Og Alonso, som i denne sesongen kommer i form, er bedre en Barry.

 

Herlig å se Silva leke seg litt på kanten mot Sverige iovergår! :D

 

EDIT: Må nok trekke litt tilbake det at Rafa ikke var interessert i han. Liverpool har visst vist offentlig interesse i Villa, men at Valencia krever knappe £32m for han.

 

Og Villa har gjentatte ganger sagt at han er meget interessert i en overgang til Liverpool. Mest grunnet Torres og Rafa.

 

Links:

- Villa not on market!

- Ooog de nekter fortsatt!

 

Sissoko er også bedre en Alonso når han var i form , og jeg tror formen hadde kommet tilbake . dumt salg . Vi Trenger Barry ;) synes nå jeg

Lenke til kommentar

Terminlista 2008/09:

 

August:

 

16 Sunderland (b)

23 Middlesbrough (h)

30 Aston Villa (b)

 

September:

 

13 Manchester United (h)

20 Stoke City (h)

27 Everton (b)

 

Oktober:

 

4 Manchester City (b)

18 Wigan Athletic (h)

25 Chelsea (b)

29 Portsmouth (h)

 

November:

 

1 Tottenham Hotspur (b)

8 West Bromwich Albion (h)

15 Bolton Wanderers (b)

22 Fulham (h)

29 West Ham United (h)

 

Desember:

 

6 Blackburn Rovers (b)

13 Hull City (h)

20 Arsenal (b)

26 Bolton Wanderers (h)

28 Newcastle United (b)

 

Januar:

 

10 Stoke City (b)

17 Everton (h)

27 Wigan Athletic (b)

31 Chelsea (h)

 

Februar:

 

7 Portsmouth (b)

21 Manchester City (h)

28 Middlesbrough (b)

 

Mars:

 

4 Sunderland (h)

14 Manchester United (b)

21 Aston Villa (h)

 

April:

 

4 Fulham (b)

11 Blackburn Rovers (h)

18 Arsenal (h)

25 Hull City (b)

 

Mai:

 

2 Newcastle United (h)

9 West Ham United (b)

16 West Bromwich Albion (b)

24 Tottenham Hotspur (h)

 

Som vanlig begynner vi borte, mens Man Utd kampen er allerede 13. September...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sissoko er også bedre en Alonso når han var i form , og jeg tror formen hadde kommet tilbake . dumt salg . Vi Trenger Barry ;) synes nå jeg

 

Sissoko var aldri bedre enn Alonso. Jeg tror aldri han kommer til å bli det heller. Sissoko hadde sin styrke i taklingene, men Alonso er også veldig taklingssterk. Og jeg trenger ikke en gang å nevne forskjellen i pasninger hos de to.

Lenke til kommentar
Sissoko er også bedre en Alonso når han var i form , og jeg tror formen hadde kommet tilbake . dumt salg . Vi Trenger Barry ;) synes nå jeg

 

Salget av Sissoko var jo det eneste riktige ettersom han var forferdelig dårlig. Sissoko gjorde en del bra i Liverpooltrøya, men Mascherano er en langt bedre spiller på alle områder. Mascherano bidrar jo til og med offensivt til tider, det gjorde aldri Sissoko i noen særlig grad. Alonso er også bra på sitt beste, men han har tilsynelatende mistet alt av kreativitet og offensiv slagkraft han hadde tidligere.

Lenke til kommentar

Alonso var jo aldri i nærheten av så dårlig Sissoko var sesongen han forlot. Samtidig har Alonso en skade han måtte spille av seg, det hadde ikke Sissoko. Tror neppe Barry tilfører noe nevneverdig til laget. Litt, men ikke mye. Vi trenger jo absolutt pengene vi bruker på han, istedet på en ving, back eller spiss. Der trenger vi tilføring.

 

News:

 

- Liverpool har akseptert bud fra Roma

- Villa angles for Barca, Real, Liverpool?

 

But given his impressive partnership at international level with Liverpool striker Fernando Torres, Merseyside looks the most likely of all possible English destinations, as Reds boss Rafa Benitez seeks to increase his attacking options over the summer.

 

Samtidig ser det ut som at Alonso og Crouch avtalene blir iorden. Da har vi faktisk tjent inn Barry. Og Riise aswell, så litt ekstra penger i loppekassa. :)

Lenke til kommentar

MEN.

 

- Rafa har sagt han ikke vil handle med gamleklubben.

- Vi er ikke den eneste klubben ute etter han og vi har mindre penger (mest sannsynlig)

- Valencia er ikke i en posisjon til å si nei til penger

 

Hvis Villa kunne velge selv så tror jeg han hadde vært på Anfield neste år, men tviler sterkt på det siden Valencia trenger pengene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
- Rafa har sagt han ikke vil handle med gamleklubben.

 

Har han sagt det eller har media sagt det? Se på Sissoko for eksempel. Vi har også vært veldig linket til Aimar tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå er ikke akkurat vi milevis unna en økonomisk krise selv. Leste i et gammelt Kopite at stadionprisen steg med £1m i måneden ettersom stålet vi skal bruke øker i pris daglig. Helt tilbakestående i så fall. I 2000 var det vel planlagt at prisen skulle ende på £80m. Hvor mange ganger har vi doblet det montro?

Lenke til kommentar
- Rafa har sagt han ikke vil handle med gamleklubben.

 

Har han sagt det eller har media sagt det? Se på Sissoko for eksempel. Vi har også vært veldig linket til Aimar tidligere.

Siden jeg ikke tyvlytter på alt han sier så kan jeg ikke bevise det på noen måte. Men jeg har sett det blitt nevnt i saker på liverpool.no. Også gir han et inntrykk av at han ikke vil "ødelegge" for sin forrige klubb som han sikkert har følelser for. Han presterte da et par gode ting der for å si det sånn.

 

Når det er sagt. Siden Villa har fått lov til å lette på foten og ønsker seg til LFC så ser jeg det på en større mulighet at Rafa er positiv til det. Det er bare det økonomiske vi svikter på tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...