Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kan egentlig ikke si jeg gjør det. Vil jo selvfølgelig havne så høyt oppe som mulig, men om det blir tredje- eller fjerdeplass spiller egentling ingen rolle. Begge plassene får samme fordeler, og begge plassene er taperplasser. For meg teller egentling ikke noe særlig annet enn å vinne, men det er klart at også andreplassen er litt attraktiv siden man går direkte til CL. Men om man blir den andre eller den tredje taperen spiller mindre rolle. Ingenting å vise til uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Valencia krever 150 millioner euro for Villa, noe som blir jævli. calc=1,24 milliarder kroner

Ajax krevde 15-20m euro for Huntelaar sist jeg sjekka.

 

Tviler på at Pool har så mye penger etter at Torres kom?!

Lenke til kommentar

Huff, trist å få det bekreftet. Alltid hatt stor sans for Kewell. Men sportslig sett er det en helt riktig avgjørelse, man kan ikke være sentimental når man driver en fotballklubb. Men jeg er glad jeg kjøpte en Kewell-drakt i år, så jeg hvert fall har minnet om hvordan Harry herjet de få gangene han var skadefri. :)

 

Villa forsvinner til Real, så han kan dere bare glemme :)

Villa er nok ekstremt ettertraktet, og tviler på at han blir Liverpool-spiller, mest på grunn av vårt budsjett. Valencia krever sikkert astronomiske summer for ham. Vi får heller gå for et annet alternativ og heller kjøpe Silva fra Valencia. :)

 

Noen som veit hvor jeg kan få sett kveldens reservelagsfinale? Fant ikke noe stream eller noe. Får man sett den på e-ticket? Kanskje jeg burde skaffe meg det igjen uansett, hadde det en måneds tid i fjor sommer. :hmm: Kjekt med pre-season kampene hvertfall.

Den sendes direkte på LFC TV, så ja, du får sett den med e-Season. Kjøp det, det er godt å ha. :) Både til pre-season og reservelagskamper, men også til masse annet godsnacks som kommer der. LFC TV alene er jo verdt de 30-40 kronene i måneden det koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...