Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke at Silva blir veldig mye billigere enn D. Villa, Hewitt. Problemet er jo at Real Madrid har evig med gryn og kommer til å overby dere og alle andre, dersom de bestemmer seg for å hente fyren. Noe alt tyder på. Tror nok også at Villa heller vil dra til Real Madrid mht trofér og faktumet at han forblir i moderlandet.

 

Håper Kewell blir kjøpt av en PL klubb btw. Tipper at han kommer til å rocke maks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke at Silva blir veldig mye billigere enn D. Villa, Hewitt. Problemet er jo at Real Madrid har evig med gryn og kommer til å overby dere og alle andre, dersom de bestemmer seg for å hente fyren. Noe alt tyder på. Tror nok også at Villa heller vil dra til Real Madrid mht trofér og faktumet at han forblir i moderlandet.

 

Håper Kewell blir kjøpt av en PL klubb btw. Tipper at han kommer til å rocke maks.

Silva blir nok ikke like dyr som Villa, men regner med de skal ha masse masse for fyren uansett, noe som igjen Liverpool ikke har råd til.

 

Ang. Kewell er jeg helt enig!

Lenke til kommentar

Silva vil nok også koste, men ikke på langt nær av det Villa vil koste tror jeg. Valencia kan kreve astronomiske summer for ham og klubber som Real vil likevel ikke ha noe imot å betale. Silva har jeg tro på at vi kan hente hvis han vil det selv, men veldig mye avhenger jo av hvor mye penger vi har i sommer. Jeg håper det er en del, og siden vi er så interessert i Barry - som tross alt spiller i en posisjon vi er godt bemannet i - håper jeg det betyr at vi får kjøpt inn litt. Vi trenger hvert fall en klasseving.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke skrevet at Silva blir like dyr, men dersom noen tror at han fyren hentes for en bøssesum, så tar de grundig feil. Silva er blant Valencias desidert beste spillere og har kvaliteter utenom det vanlige. Faktisk så har jeg mer sansen for Silva enn Villa, men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Om Liverpool fortsetter å spille med en spiss hadde nok Silva vært ett mye bedre alternativ enn hva Villa hadde blitt. Det hadde vært knall med en virkelig klasseving, noe som Liverpool virkelig trenger. Se bare hvor viktig vingene er for United, Arsenal og Chelsea i forhold til Liverpool.

Lenke til kommentar
Faktisk så har jeg mer sansen for Silva enn Villa, men det er nå meg.

 

Samme her - digger Silva. Vi trenger så absolutt en klasseving og da står det mellom Silva og Quaresma for min del i alle fall. Håper kanskje mest på Silva.

 

Angående reserve-finalen er laget klart. Lucas, Insua og Plessis starter, samme gjør Nemeth.

 

 

Liverpool team

 

Peter Gulacsi

Stephen Darby

Emiliano Insua

Mikel San Jose

Ronald Huth

Damien Plessis

Nabil El Zhar

Lucas Leiva

Jordy Brouwer

Krisztian Nemeth

Ryan Flynn

 

 

Subs:

 

Daniel Pacheco

Dean Bouzanis

Martin Kelly

Craig Lindfield

Andras Simon

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Om Liverpool fortsetter å spille med en spiss hadde nok Silva vært ett mye bedre alternativ enn hva Villa hadde blitt. Det hadde vært knall med en virkelig klasseving, noe som Liverpool virkelig trenger. Se bare hvor viktig vingene er for United, Arsenal og Chelsea i forhold til Liverpool.

 

mulig jeg tenker feil, men hvem er klassevingen for Arsenal , eller den "viktige" vingen for Arsenal? :confused:

Lenke til kommentar

Theo Walcott kan jo briljere, da, når han får sjansen. Han har iallfall potensiale til å bli en svært god spiller for Arsenal. Hleb er ikke dårlig han heller, selv om han er LANGT fra like målfarlig som Ronaldo. Det skal jo noe til for å nå opp på det nivået, da. :p

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

ok først og fremst så er Hleb FAKTISK hengende spiss og har sagt i intervju på sky at han liker å spille bak spissen (altså bak adebayor med bare 1 spiss og 4 i midtbane). men ellers ja, så er han en god spiller.

 

og goscinny, vi snakket om hvor viktige vingene har vært for Arsenal, ikke om potensiale vingene har i Arsenal :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
ok først og fremst så er Hleb FAKTISK hengende spiss og har sagt i intervju på sky at han liker å spille bak spissen (altså bak adebayor med bare 1 spiss og 4 i midtbane). men ellers ja, så er han en god spiller.

 

og goscinny, vi snakket om hvor viktige vingene har vært for Arsenal, ikke om potensiale vingene har i Arsenal :)

Han gjør nytten begge steder, gjør han ikke?

 

Jeg vil nå også si at Theo gjør jobben svært bra nå også, men han har potensiale til å bli enda bedre. Gutten er jo bare nitten år!

 

Dette blir vel kanskje litt OT, det er tross alt Liverpool-tråden ...

Lenke til kommentar

Herregud jeg blir rett og slett imponert over hvordan unggutta våre spiller altså. Ruller jo opp klasseangrep etter klasseangrep i tillegg til at nesten samtlige på laget har meget gode individuelle ferdigheter. Rett og slett imponerende, og kampen er bare 25 min gammel.

 

Stolpen av Villa, litt flaks for oss.

 

Edit: Gulacsi virker litt ustødig i feltet kan man si.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
ok først og fremst så er Hleb FAKTISK hengende spiss og har sagt i intervju på sky at han liker å spille bak spissen (altså bak adebayor med bare 1 spiss og 4 i midtbane). men ellers ja, så er han en god spiller.

 

og goscinny, vi snakket om hvor viktige vingene har vært for Arsenal, ikke om potensiale vingene har i Arsenal :)

Det er lenge siden Arsenal har spilt med såkalte "genuin wingers". Både Hleb og Rosicky er i utgangspunktet sentrale spillere (og Theo er egentlig spiss), men de blir brukt på kanten i ganske frie roller av Wenger, så da kan de vel kalles kantspillere, de?

 

Anyway, litt off topic her. :p Hva slags reservefinale er dette her? Om hvem som vinner reserve-ligaen, eller?

Lenke til kommentar

Finale mellom vinnerne av reserveligaen i nord og sør, altså den nasjonale reserveligafinalen eller hva man skal kalle det. :p

 

Det har vært en god kamp. Vi har spilt en bra kamp, og Villa har hatt noen gode muligheter. Moro å se på. Vi har utrolig mye bra, ungt på laget, spillere som Insua, San Jose, Huth, Flynn, Lucas, Plessis, Darby, Nemeth, El Zhar, Brouwer, etc. har spilt veldig godt så langt. Så og si hele laget, med andre ord. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...