Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar verken posten din eller deg seriøst, så det er ikke noe problem :) Enhver som skriver at United - Chelsea hadde blitt en katastrofe har neppe sett mye fotball i år. Du vet det er de to beste lagene i PL og kanskje i verden ?

Av ren nysgjerrighet.. Hvorfor tar du ikke meg seriøst sånn bortsett fra tulleposten?

 

Og for å ikke gå helt OT:

 

Grunnen til at jeg ikke vil møte Man U i finalen er ene og alene fordi de har hatt et veldig bra spill i år som jeg er imponert over. Pluss litt hat fra tidligere år. Chelsea har jeg aldri likt. Liker virkelig ikke laget. Er ikke mer å si på det.

Lenke til kommentar

I dag er dagen!!

 

Og vi åpner med en liten vits fra broas høyere karer.

 

- Jeg synes ikke han er en skuespiller i det hele tatt. Dommerne må se mer på hva som skjer med ham. Han ser så sterk ut at forsvarsspillerne kanskje tenker at de må bruke enda mer kraft for å stoppe ham. Dommeren kunne lett gitt Carragher et gult kort i den første kampen, og da måtte han stått over denne, sier Grant

 

Link til nyheten

 

Da lurer jeg på Mr. Grant... Så du noen gang på hva ditt eget forsvar gjorde med gullgutten vår Torres? Som er fra land med falletradisjoner han også. Han fikk juling av Terry til de grader, men kom seg alltid opp på beina. Jeg håper virkelig den italienske dommeren åpner med å gi Drogba et gult kort første gang han faller klart med vilje. Så har han det hengende over seg resten av kampen :thumbup:

Lenke til kommentar

Da er det kampkveld igjen. Kommer til å ha så høy puls i kveld at jeg vet ikke om jeg greier å se på kampen ... Chelsea er selvsagt favoritter, men vi vet alle hva Liverpool kan og vi går videre hvis vi spiller godt nok til å fortjene det. Vi har også scoret mål i hver eneste bortekamp i CL denne sesongen, inkludert gruppespillet, så forhåpentligvis fortsetter vi med det slik at Chelsea blir nødt til å score minst to mål for å avansere direkte.

Lenke til kommentar

En fin måte å varme opp til kampen på er for øvrig å se "Thirty Minutes with Fernando Torres" i kveld, kl 19.30 norsk tid på LFC TV. En halvtime med godgutten som svarer på diverse spørsmål. :) Har sett deler av intervjuet, og det er absolutt interessant. Litt begrenset engelsk enda, men den er faktisk veldig bra med tanke på at han har vært i landet i mindre enn et år.

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...080430-1059.htm

 

And asked if he would like to remain a Liverpool player for the rest of his career, he replied: "I hope so. I feel very confident here. If we can win trophies, then much better. This is my team, my city and Anfield is my pitch. I feel very good."
:) Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Jeg tar verken posten din eller deg seriøst, så det er ikke noe problem :) Enhver som skriver at United - Chelsea hadde blitt en katastrofe har neppe sett mye fotball i år. Du vet det er de to beste lagene i PL og kanskje i verden ?

 

Barca har bedre spillere enn United. Sykt Messi briljerte i går, Barcelona lekte med United i perioder. Men problemet er at de ikke kan skyte fra 16 meter engang - de må spille seg inn i mål! Ronaldo var ingenting i forhold til Messi i går. For et vanvittig fotballtalent den gutten har!

Lenke til kommentar

Problemet til Barcelona er at de ikke eier taktikk for fem flate øre. De spiller det pene spillet sitt hver eneste kamp, uansett viktighet, og nekter å bruke noen form for taktikk. Da kommer du som regel ikke langt altså. De skal alltid spille seg helt inn i mål, og de skal også alltid spille seg helt ut av forsvar. Det sørger for at de ikke blir så farlige som de burde være foran mål, og at de blir farligere enn de burde være foran eget mål. Når det funker finnes det ikke noe nydeligere å se på, men ellers må det være ekstremt frustrerende for supporterne deres å se.

Lenke til kommentar
Nettet her er for tregt til å lade opp siden jeg hadde tenkt til å sjekke på.

Og vet at jeg burde vite det.

Jeg er en skam. :p

Neida, du er ingen skam :) Men nå veit du det.

 

Hewitt, tror du virkelig han blir om det går år og dere ikke vinner noe? Dersom det skulle skje altså... De fleste spillere sier jo ting for å please fansen og øke egen popularitet. Mulig Torres er typen som gir faen i troféer, hva veit jeg?

 

Kjetil91: Hvor mange store sjangser hadde Barca i går? Nesten ingen. Barca har bedre spillere enn United? Det er din menig, jeg har en annen oppfattning.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Hewitt, tror du virkelig han blir om det går år og dere ikke vinner noe? Dersom det skulle skje altså... De fleste spillere sier jo ting for å please fansen og øke egen popularitet. Mulig Torres er typen som gir faen i troféer, hva veit jeg?

Det tror jeg. Torres slår meg ikke som den typen som bytter klubb hele tiden selv om ting ikke skulle gå på skinner. Valgte jo å spille for Atletico "en evighet", til tross for at han kunne gått til en storklubb flere år tidligere, uten å vinne noe. Og når han da først gikk til en en storklubb, så gikk han til den han hadde følelser for, og ikke bare en random klubb for å vinne noen trofeer. :) Men nå kommer jo heldigvis dette aldri til å bli en realitet da. Torres kommer til å vinne både Premier League og Champions League med Liverpool.

Lenke til kommentar
Hewitt, tror du virkelig han blir om det går år og dere ikke vinner noe? Dersom det skulle skje altså... De fleste spillere sier jo ting for å please fansen og øke egen popularitet. Mulig Torres er typen som gir faen i troféer, hva veit jeg?

Det tror jeg. Torres slår meg ikke som den typen som bytter klubb hele tiden selv om ting ikke skulle gå på skinner. Valgte jo å spille for Atletico "en evighet", til tross for at han kunne gått til en storklubb flere år tidligere, uten å vinne noe. Og når han da først gikk til en en storklubb, så gikk han til den han hadde følelser for, og ikke bare en random klubb for å vinne noen trofeer. :) Men nå kommer jo heldigvis dette aldri til å bli en realitet da. Torres kommer til å vinne både Premier League og Champions League med Liverpool.

Godt poeng.

 

Det i slutten der kan vel diskuteres. Tenker Torres sitter i rullestol (grunnet alderdom altså) når/hvis dere vinner PL. :p

 

Men da stikker jeg. Snakkas! "lykke til i kveld da" gutters :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...