Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres er en fantastisk personlighet. Ikke bare på banen, men etter hva jeg leser av intervju av ham, intervju av medspillere som snakker om ham og andre fans som har møtt han, har han også den riktige personligheten utenfor banen. Han trener hardt, står på og syter ikke, tilpasser seg godt i England og har lært språket godt veldig raskt, og han har den rette innstillingen - både ydmyk, men også full av selvtillit og ambisjoner. Og ifølge fans som har vært så heldige å truffet ham, har han både tatt seg tid til å snakke med dem, skrive autografer, stilt opp for funksjonshemmede barn osv. En person man bare må like og ha respekt for, selv for rivaler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjempe i toppen igjen? Når har vi kjempet i toppen under Benitez?

Vi har klart oss i top4 i PL og finaler og semifinaler de siste årene i CL. Ikke akkurat at det er toppen, sa det litt feil.

 

Tror vi har forskjellige oppfatninger om hva som er toppen. I mine øyne er et lag som kjemper i toppen et lag som har sjansen på seriegull, noe vi ikke har hatt på en god stund. Vi har en andreplass fra 01/02 (vel?), men det er liksom det.

Lenke til kommentar
Kjempe i toppen igjen? Når har vi kjempet i toppen under Benitez?

Vi har klart oss i top4 i PL og finaler og semifinaler de siste årene i CL. Ikke akkurat at det er toppen, sa det litt feil.

 

Tror vi har forskjellige oppfatninger om hva som er toppen. I mine øyne er et lag som kjemper i toppen et lag som har sjansen på seriegull, noe vi ikke har hatt på en god stund. Vi har en andreplass fra 01/02 (vel?), men det er liksom det.

Nå tror jeg at CL påvirker meg litt til å si at Liverpool er et topplag, men de har jo laget og kapasiteten til å vinne serien, så hvorfor skjer det ikke? For ustabile?

Lenke til kommentar
Kjempe i toppen igjen? Når har vi kjempet i toppen under Benitez?

Vi har klart oss i top4 i PL og finaler og semifinaler de siste årene i CL. Ikke akkurat at det er toppen, sa det litt feil.

 

Tror vi har forskjellige oppfatninger om hva som er toppen. I mine øyne er et lag som kjemper i toppen et lag som har sjansen på seriegull, noe vi ikke har hatt på en god stund. Vi har en andreplass fra 01/02 (vel?), men det er liksom det.

Nå tror jeg at CL påvirker meg litt til å si at Liverpool er et topplag, men de har jo laget og kapasiteten til å vinne serien, så hvorfor skjer det ikke? For ustabile?

For ustabile og mangelen på å kunne avgjøre kamper. Har altfor mange uavgjortkamper i år, det er nesten ene og alene derfor vi ligger så langt etter. En av de sterkeste sidene til United er jo at de greier å avgjøre kamper enten de styrer dem eller ikke, det gjør ikke vi. Vi sliter jo til og med til tider med å avgjøre kamper som vi har full kontroll på. Det er den største svakheten vår slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Torres har en fin personlighet, står i kontrast til mye av det Ronaldo gjør. Han viser også at Benitez betyr mye for laget, og at det vil ta lang tid før Liverpool kan kjempe i toppen igjen vis Benitez må dra.

Tåpelig. Har da sett Torres ganske sutrete og fyren kaster seg lett han også. Please ikke kom slengende med BS om Ronaldo når du åpenbart ikke vet noe om han. Han er en sympatisk fyr, men et voldsomt følses menneske, noe som resulterer i litt vel overdrevne fakter i blant. Dog, ikke mange opplever å bli sparket ned like konsekvent og ofte som han.

 

Hvorfor vil du heller møte Barca? Fordi vi er en større motstander i en evt finale, eller er det fordi du misliker oss såpass at du håper vi ryker av den grunn? En vel kombinasjon tenker jeg...

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du heller møte Barca? Fordi vi er en større motstander i en evt finale, eller er det fordi du misliker oss såpass at du håper vi ryker av den grunn? En vel kombinasjon tenker jeg...

Jeg kan ikke svare for Pirja-boii, men håper selvfølgelig på Barca utelukkende fordi jeg er Liverpool-fan. En Liverpool-fan håper jo aldri på Man Utd. :p Akkurat som du ikke håper Liverpool kommer til finalen. Jeg frykter hverken Man Utd eller Barca, har lært meg å aldri frykte andre lag, begge kampene ville blitt vanskelige. Men jeg vet helt seriøst ikke om jeg hadde turt å se på en Man Utd - Liverpool-finale. Man trenger ikke ha hjerteproblemer fra før for å få problemer under en sånn kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...