Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal hvertfall drikke gode mengder øl før den kampen. Nervene må ned.

Kjører en cinesque variant med sovepiller, i tilfelle vi skulle tape. Ikke så sannsynlig dog, det er tross alt lille Liverpool vi hadde møtt. Gleder meg til etterpå :D

Hehe. Tror faktisk vi hadde tatt dere. :) Men det blir jo selvfølgelig bare synsing inntil det eventuelt skjer, men det spørs nå. Vi har først en vanskelig kamp på bortebane, dere må vinne mot Barca i morgen. Ikke sikkert det skjer at vi begge, eller noen av oss, kommer til finalen engang.

Lenke til kommentar
Hva har Hewitt skrevet om Ronaldo? Tror du blander med noen andre :) ?

 

Men jeg kan holde deg med selskap, kommer ikke til å få sove i natt jeg heller.

 

tok det vekk, stresser med tanke på at vida og rooney ikke er klar bl.a. men bra at det er flere enn bare meg som stresser med å sove.

 

EDIT: var det Pirja sa om Ronaldo btw, bare for å clear it up, ikke Hewitt :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg skal hvertfall drikke gode mengder øl før den kampen. Nervene må ned.

Kjører en cinesque variant med sovepiller, i tilfelle vi skulle tape. Ikke så sannsynlig dog, det er tross alt lille Liverpool vi hadde møtt. Gleder meg til etterpå :D

Hehe. Tror faktisk vi hadde tatt dere. :) Men det blir jo selvfølgelig bare synsing inntil det eventuelt skjer, men det spørs nå. Vi har først en vanskelig kamp på bortebane, dere må vinne mot Barca i morgen. Ikke sikkert det skjer at vi begge, eller noen av oss, kommer til finalen engang.

Sant som det er sagt. Om dere kommer videre fra brua med finale billett nå, så fortjener dere virkelig heder og ære. Satan hvor sykt "morro" det hadde vært med med oss mot dere i CL finale. Da må vi dra opp sikkelig trøkk og det som verre er, her på hw.no. Har på følsen at ganske mange blir bannet under den finalen gitt. Spess hvis vi hadde tapt :p

 

Men only time will show...

 

Edit: VM i leifing

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke mer om Viking-kampen enn jeg allerede har sagt i Tippeliga-tråden, men jeg skal innrømme at jeg var eitrende forbanna i dag. Det kan Jefecito skrive under, stakkaren (beklager :p ). :/ Har dessverre store følelser for mine to fotballag, Viking og Liverpool, og temperamentet kan virkelig få seg en knekk når et av lagene mine spiller som Viking gjorde i første omgang i dag.

Lenke til kommentar
Torres har en fin personlighet, står i kontrast til mye av det Ronaldo gjør. Han viser også at Benitez betyr mye for laget, og at det vil ta lang tid før Liverpool kan kjempe i toppen igjen vis Benitez må dra.

 

Hvorfor vil du heller møte Barca? Fordi vi er en større motstander i en evt finale, eller er det fordi du misliker oss såpass at du håper vi ryker av den grunn? En vel kombinasjon tenker jeg...

Fordi jeg ser på dere som en større motstander, i og med at dere har slått oss i PL og andre kamper denne sesongen, mens ifjor så tok vi Barca 2 ganger.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på overdrevene fotball supportere... tror ærlig talt det ikke finnes mennesker som er mer lavmål en dem...

 

banner, skriker, drikker, (ikke det at jeg har NOE imot drikking, drikker masse sjøl) sloss, griner og dreper for laget "sitt" mens de skriker, KOM IGJEN GUTTA! detta kan VI greie!

 

herre*** VI? det er da for f ikke noe VI her, jeg ser ikke supporterene flyr etter den kula opp og ned i 90 min..... men men vær sin smak i guess :S

fortsatt helt ubegripelig lite IQ ute og trasker på en fotballkamp

 

og NEI danielzu VI har ikke slått en dritt, LIVERPOOL fotballaget har slått dem før, du har ikke gjort EN dritt.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
herre*** VI? det er da for f ikke noe VI her, jeg ser ikke supporterene flyr etter den kula opp og ned i 90 min..... men men vær sin smak i guess :S

fortsatt helt ubegripelig lite IQ ute og trasker på en fotballkamp

Nå kan jeg ikke snakke for alle andre, men jeg anser meg som en del av Manchester United. Fordi jeg er supporter såklart, men jeg er også medlem i One United, så da ser jeg på det som en selvfølge at jeg kan kalle meg som en del av Manchester United.

Du vet, et fotballag består ikke bare av de 11 spillerne som er utpå banen. :)

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på overdrevene fotball supportere... tror ærlig talt det ikke finnes mennesker som er mer lavmål en dem...

 

banner, skriker, drikker, (ikke det at jeg har NOE imot drikking, drikker masse sjøl) sloss, griner og dreper for laget "sitt" mens de skriker, KOM IGJEN GUTTA! detta kan VI greie!

 

herre*** VI? det er da for f ikke noe VI her, jeg ser ikke supporterene flyr etter den kula opp og ned i 90 min..... men men vær sin smak i guess :S

fortsatt helt ubegripelig lite IQ ute og trasker på en fotballkamp

 

og NEI danielzu VI har ikke slått en dritt, LIVERPOOL fotballaget har slått dem før, du har ikke gjort EN dritt.

Hvordan vet du egentlig at jeg ikke har slått Barca før? :ermm:

Har flere gang gjort det jeg fer tenk! (en gutt på ungdomskolen ble kalt for barca,Nemlig :tease: )

Jeg skjønner meg ikke på folk som ikke er fotballinteriseret som klager på de som er det. Har dere ikke noe bedre å gjøre? Savner du noe i livet ditt Digitalglenn? Ta opp hekling isteden for å klage ;)

 

 

EDIT: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532304

Om Liverpool taper i morgen kommer jeg ikke til å skylde på Riise,men spiller Liverpool uavgjort gjør jeg det difinitivt!

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på overdrevene fotball supportere... tror ærlig talt det ikke finnes mennesker som er mer lavmål en dem...

 

banner, skriker, drikker, (ikke det at jeg har NOE imot drikking, drikker masse sjøl) sloss, griner og dreper for laget "sitt" mens de skriker, KOM IGJEN GUTTA! detta kan VI greie!

 

herre*** VI? det er da for f ikke noe VI her, jeg ser ikke supporterene flyr etter den kula opp og ned i 90 min..... men men vær sin smak i guess :S

fortsatt helt ubegripelig lite IQ ute og trasker på en fotballkamp

 

og NEI danielzu VI har ikke slått en dritt, LIVERPOOL fotballaget har slått dem før, du har ikke gjort EN dritt.

Det er jo tydelig at du ikke har noe særlig forhold til fotball hvert fall. Hvis du hadde hatt det, og hatt så sterk tilknytning og/eller følelser til en klubb som flere har her inne, så hadde du følt deg som en del av den klubben. Liverpool og Viking, og fotballinteressen generelt, er en stor del av min identitet, og som supporter som alltid støtter laget, i tykt og tynt, anser jeg meg som en liten del av klubben. Supportere er tross alt hele grunnlaget for en fotballklubb, det er kun de som kan drive klubben. Spillerne er egentlig bare representanter for supporterne. Uten supporterne hadde ingen lag greid å overleve.

Lenke til kommentar

vet ikke med dere men hadde jeg vært proff fotball spiller, og flydd ræva av meg i 90 min for og vinne hadde jeg blitt gretten hadde det kommet en random supporter bort til meg og sagt "faan VI gjorde en bra jobb idag!"

 

Og for future refrence er det faktisk med meg som alle andre at jeg konstant søker etter noe nytt og spennende i livet uten at jeg nødvendigvis akutt mangler noe, jeg vet ivertfall at det deffinitivt IKKE er fotball :)

 

EDIT: er enig i at ingen lag hadde levd uten supportere, supportere er jævelig bra det men det finnes en KLAR grense hva som er supporterskap og ren idioti

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...