Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

"Men grattis med helt sikker CL plass. Tror faktisk at dere klarer 3 plassen også."

 

Ville likt å tro det selv, men akk. Den eneste sterke siden arsenal har igjen er everton, mot derby og sunderland vinner de nok og får de 5 poengene de trenger for å sikre den. Men andre plass er jo bare den første taperen, hva er ikke tredje da :p Håper spillere blir hvilt i premier league, om vi så spiller kjedlig, bare folka er klar for full innsats champions league.

 

Ellers så har vel dere så godt som sikret gullet. Selv om dere kan snuble mot chelsea så tviler jeg dere gjør det i de to andre kampene. Erglig da men ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være ærlig kunne jeg ikke brydd meg om tredjeplassen. Jeg er enig i mentaliteten til The Game - tap er tap. Når tredje- og fjerdeplass gir de samme fordelene så er det et fett. Litt annerledes med andreplassen, ettersom den gir direkte adgang til CL-gruppespillet. Men hvis alle fire plassene likestilles, er det bare førsteplassen som betyr noe for meg. Om man blir den første eller den femte taperen får da være et fett.

 

Edit:

Så med andre ord håper jeg på "B-lag" i serieinnspurten og at spillere som Insua, Nemeth, Plessis osv. gjerne får prøvd seg i disse kampene.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
For å være ærlig kunne jeg ikke brydd meg om tredjeplassen. Jeg er enig i mentaliteten til The Game - tap er tap. Når tredje- og fjerdeplass gir de samme fordelene så er det et fett. Litt annerledes med andreplassen, ettersom den gir direkte adgang til CL-gruppespillet. Men hvis alle fire plassene likestilles, er det bare førsteplassen som betyr noe for meg. Om man blir den første eller den femte taperen får da være et fett.

 

Edit:

Så med andre ord håper jeg på "B-lag" i serieinnspurten og at spillere som Insua, Nemeth, Plessis osv. gjerne får prøvd seg i disse kampene.

Det tror jeg du kan vente deg. Vi har ikke noen spesielle sterke motstandere så jeg kan huske igjen, og vi må spare de gode for CL, dette kan jo bli sjansen for de litt yngre, og andre b-lag spillere og vise seg frem

Lenke til kommentar
For å være ærlig kunne jeg ikke brydd meg om tredjeplassen. Jeg er enig i mentaliteten til The Game - tap er tap. Når tredje- og fjerdeplass gir de samme fordelene så er det et fett. Litt annerledes med andreplassen, ettersom den gir direkte adgang til CL-gruppespillet. Men hvis alle fire plassene likestilles, er det bare førsteplassen som betyr noe for meg. Om man blir den første eller den femte taperen får da være et fett.

 

Edit:

Så med andre ord håper jeg på "B-lag" i serieinnspurten og at spillere som Insua, Nemeth, Plessis osv. gjerne får prøvd seg i disse kampene.

Det tror jeg du kan vente deg. Vi har ikke noen spesielle sterke motstandere så jeg kan huske igjen, og vi må spare de gode for CL, dette kan jo bli sjansen for de litt yngre, og andre b-lag spillere og vise seg frem

Har nå tross alt Man City og Tottenham igjen i de to siste kampene da. MOt Birmingham neste uke håper jeg på litt reservelagsspillere, spesielt Nemeth, Plessis og Insua som Hewitt nevner. Trenger jo bare uavgjort, så er det kjørt for Everton uansett hvordan de gjør det, og da er det jo bare å fyre løs med ungguttene de to siste kampene også :D

Lenke til kommentar

Andre fans får drømme om Gerrard så mye som de vil, de som kjenner LFC vet at han aldri vil stikke. :)

 

Og han blir klar til tirsdag, det er jeg helt sikker på. Skulle det dog ikke skje blir vi betydelig svekket. Torres må score så mye han vil, men Gerrard vil nok alltid være vår viktigste spiller synes jeg.

Lenke til kommentar
Andre fans får drømme om Gerrard så mye som de vil, de som kjenner LFC vet at han aldri vil stikke. :)

 

Og han blir klar til tirsdag, det er jeg helt sikker på. Skulle det dog ikke skje blir vi betydelig svekket. Torres må score så mye han vil, men Gerrard vil nok alltid være vår viktigste spiller synes jeg.

Helt enig med deg der.

 

Han er en av nøkkelspillerene pool har. Han og Torres er jo et godt team også.

Men mister vi Gerrard tror jeg det kan stupe litt for pool. :(

Lenke til kommentar

Tror nok neppe Gerrard forlater Liverpool, og iallfall ikke i nærmeste fremtid. Og om han noen gang forlater, går han aaaldri til en annen klubb i England. Aldri!

 

Fikk ikke sett kampen mot Fulham, men flott med 3 poeng iallfall! Da har sommerfuglene begynt å parre i magen, og regner med di er i full gang tirsdags morgen!

 

Hva tror folket? Blir det endel vanskeligere nå som vi spiller hjemme først? Eller har Benitez en plan? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...