Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så lenge dere ikke vinner noe, så er sesongen i det minste litt vellykka for meg.

Der sa du akkurat det jeg føler beskriver noen av United-supporterne her inne! :D Det er nesten like viktig at erkerivalen gjør det dårlig enn at sitt eget lag gjør det bra.

 

 

Litt merkelig, men jeg er ikke nervøs i det hele tatt. Tipper det blir to målfattige bataljer som vanlig. 0-0 i dag og 1-1 på brua kanskje. Vi må jo ha et visst psykisk overtak på chelsea etter å tatt de i to tidligere semifinaler. De føler nok at de må vinne i dag. Uansett gleder jeg meg stort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg? bråkjekk? Jeg tror da kampene mot Barca blir vanskelige, men dersom vi klorer oss videre så ønsker jeg å møte Chelsea. Om vi skulle tape mot Pool ville vi fått hørt det i tyve år (Selv om vi har slått dere ellers) noe Chelsea fansen ikke ville gjort i samme grad. Jeg syntes faktisk at de blå har et mye mer realistisk og "ærlig" syn på sin egen klubb enn dere. Har to gode kamerater som holder med Chelsea (da snakker vi hardcore, begge skal flytte til London for å følge klubben til neste sesong) og de innrømmer når de har flaks, når spillerene deres filmer og den slags. Dere er jo ikke istand til å innrømme en dritt, noe Gerrard filmingen(e) for kort tid siden visste. Den biten irriterer meg grenseløst og nettopp denne oppførselen er a-typisk for Liverpool supportere.

Lenke til kommentar
Dere er jo ikke istand til å innrømme en dritt... ...denne oppførselen er a-typisk for Liverpool supportere.

Tror du Liverpool-, United- og Chelsea-supporterne er forskjellige raser eller? Idiotiske supportere, reflekterte supportere og medgangs-supportere finnes i alle leire. For mange av oss, var det i utgangspunktet tilfeldigheter som avgjorde hvilket lag man ble supporter av. Ikke ta alle under en kam.

Lenke til kommentar

Nei det gjør jeg ikke og som cinesque skriver, så generaliserer jeg. Men det må da få være lov i blant? Overnevnte er mitt generelle inntrykk av én standar pool supporter.

 

IMO så er enkelte i denne tråden helt hjernevaska og uansett hvor klar en hendelse er, så ser de det med de sterkeste pool brillene i verden. Dette har jeg ikke sett i noen av de andre trådene, hvor den respektive fansen er langt mer objektive enn mange av dere.

 

Feks: Jeg har ingen problemer med å innrømme at feks Rooney kasta seg og filmet for å få straffe (selv om det var kontakt) mot Blackburn. Men når Gerrard gjør det samme, så er det ikke filming. Latterlig!

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei det gjør jeg ikke og som cinesque skriver, så generaliserer jeg. Men det må da få være lov i blant? Overnevnte er mitt generelle inntrykk av én standar pool supporter.

 

Ja, men da må du også tåle at vi bruker det mot deg. Jeg innrømmer glatt at jeg er subjektiv når jeg omtaler Liverpool, til en viss grad, men sånn er det med alt.

Lenke til kommentar
Men hallo?

 

Noen som vet hvordan laget kommer til å bli stilt opp i dag eller? :ermm:

 

Wild guess på:

------------- Torres

Babel ------- Gerrard ------- Pennant

------ Mascherano - Alonso

Aurelio - Carra - Skrtel - Arbeloa

-------------- Reina

 

Håper på den jeg. Syns det fortiden er det beste vi kan få til.

Lenke til kommentar

-----------------------Reina------------------------

 

-------Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio------

 

-------------------Alonso - Mascherano--------------

 

-----------------Kuyt - Gerrard - Babel---------------

 

--------------------------Torres-------------------------

 

 

Subs: Itandje, Hyypia, Riise, Pennant, Lucas, Crouch, Benayoun.

 

 

Lykke til kara.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...