Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vært linket til Bentley utallige ganger det siste halvåret, så det er nok noe i det vil jeg tro. Dog skjønner jeg ikke helt hva vi skal med ham. Av det jeg har sett av ham, er han god, men ikke god nok. Vi trenger bedre vinger. Synes ikke Bentley er noe særlig bedre alternativ enn Pennant som vi allerede har, og da synes jeg det blir en smule bortkastet å kjøpe Bentley. I tillegg blir han vel rådyr siden han er engelsk, jeg leste noe om £15M. Dette er jo et landerøveri, og helt sjuk pris for en spiller som Bentley. Jeg håper ikke vi går i den fellen, finnes da langt bedre alternativ enn han. Men gjør vi det, håper jeg jeg tar feil av ham. :)

Lenke til kommentar

Bentley har jo vært rågod i år, mens Pennant rett og slett har vært elendig. Om vi beholder Pennant burde han skjerpe seg. Nivået hans iår holder ikke til et middels lag i premier league engang.

 

Derimot det som er dumt med et eventueølt kjøp av Bentley er prisen, £15m. Om vi kjøper han, kan vi vinke farvel til en eventuell ny superspiss.

Lenke til kommentar
Bentley har jo vært rågod i år, mens Pennant rett og slett har vært elendig.

 

Uenig. Pennant har hatt problemer med skade i store deler av sesongen og nå som vi ikke spiller i en standard 4-4-2 som han trives i best, har han dessverre ikke greid å danke ut Kuyt i vår nye formasjon. Er det ingen som husker hvor god Jerry var i preseason og ikke minst kanskje vår beste spiller i CL-finalen i fjor, han var også meget god i høst. Leverte senest i går en god kamp.

 

Så konklusjonen min er at vi beholder Pennant og driter i Bentley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...