Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var CL neste år sikra hvert fall, herlig det. Like herlig var det at The Game dreit seg ut. :D Jeg var på jobb så jeg fikk ikke sett le match, men siden den går i reprise i morra kl. 11 så får jeg sjå den da. Jeg ser også at Parry tilbakeviser tabloidpåstandene om Torres og Babel i går som "søppeljournalistikk", så alt i alt en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Da var CL neste år sikra hvert fall, herlig det. Like herlig var det at The Game dreit seg ut. :D Jeg var på jobb så jeg fikk ikke sett le match, men siden den går i reprise i morra kl. 11 så får jeg sjå den da. Jeg ser også at Parry tilbakeviser tabloidpåstandene om Torres og Babel i går som "søppeljournalistikk", så alt i alt en fin dag. :)

The game hadde feil i at Liverpoo ville tape, men han hadde rett med at Liverpool er et kjedelig, defansivt lag uten Gerrard og Torres

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ikke min mening, men det er lov med andre meninger også. Verdens kjedeligste Liverpool-kamp er likevel 10 ganger bedre enn alle andre kamper med andre lag. :)

Hvaaa? Mente du det ikke? :p Nei, hvis jeg måtte se et annet lag enn Arsenal, ville Liverpool kommet nederst på den lista. Heller Sheffield United enn Liverpool altså (min mening, antakelig ikke din). :thumbup:

Lenke til kommentar

Og deres respons er noe bedre? Spam kalles det... Dessverre har jeg i dag virkelig fått opp øynene og insett at trådene forsøples utelukkende av United fans, som ikke klarer å diskutere uten å vri fokus over på person. Synd at Liverpool og Chelsea fansen klarer å oppføre seg så mye bedre enn oss. Kudos til dem for det.

 

Hewitt: Dreit meg vel ikke helt ut, men kan gå med på at der var et bremsespor. Dere er latterlig mye giftigere på topp enn oss. Den egenskapen misunner jeg dere, for den kan bli helt avgjørende i CL sluttspillet.

 

Men grattis med helt sikker CL plass. Tror faktisk at dere klarer 3 plassen også.

 

Edit: Spam-postene jeg kommenterte er nå slettet.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Og deres respons er noe bedre? Spam kalles det... Dessverre har jeg i dag virkelig fått opp øynene og insett at trådene forsøples av utelukkende United fans, som ikke klarer å diskutere uten å vri fokus over på person. Synd at Liverpool og Chelsea fansen klarer å oppføre seg så mye bedre enn oss. Kudos til dem for det.

 

Hewitt: Dreit meg vel ikke helt ut, men kan gå med på at der var et bremsespor. Dere er latterlig mye giftigere på topp enn oss. Den egenskapen misunner jeg dere, for den kan bli helt avgjørende i CL sluttspillet.

 

Men grattis med helt sikker CL plass. Tror faktisk at dere klarer 3 plassen også.

 

Edit: Spam-postene jeg kommenterte er nå slettet.

The Game sier svært viktige poeng her. Jeg lar det innlegget stå, som kommentar til hvorfor enkelte innlegg er borte.

 

Skulle ønske flere skjønte det her.

Lenke til kommentar
Hewitt: Dreit meg vel ikke helt ut, men kan gå med på at der var et bremsespor. Dere er latterlig mye giftigere på topp enn oss. Den egenskapen misunner jeg dere, for den kan bli helt avgjørende i CL sluttspillet.

Neeeida. Det er bare så koselig når rivaler tipper tap til oss, og vi vinner. Jeg liker det. Det gjør helt sikkert du også. ;)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ikke min mening, men det er lov med andre meninger også. Verdens kjedeligste Liverpool-kamp er likevel 10 ganger bedre enn alle andre kamper med andre lag. :)

 

Støtter denne!

 

 

Vår venn skogvokteren fikk seg vist en smell i dag, håper det ikke var noe ille. Man må vel nesten også gratulere han med sin 300. ligakamp.

 

Noen som vet status på Agger btw?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...