Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg synes denne nettosammenligningen din Hyrlen, er fullstendig latterlig. Skjønner ikke hva du prøver å oppnå med den linken.

Hva er så latterlig med den? Forøvrig viser jeg ikke til den på noen måte, når jeg kommenterer at dere faktisk er en rik storklubb som har brukt store summer på spillerkjøp. Var rett og slett den linken jeg hadde for hånden.

 

@Elefant, Ja det er selvfølgelig faktorer som spiller inn. I tillegg til at dere og Chelsea har hatt flere bytter av trenere dermed forskjellige filosofier å bruk av spillertyper. Dermed flere kjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes denne nettosammenligningen din Hyrlen, er fullstendig latterlig. Skjønner ikke hva du prøver å oppnå med den linken.

Hva er så latterlig med den? Forøvrig viser jeg ikke til den på noen måte, når jeg kommenterer at dere faktisk er en rik storklubb som har brukt store summer på spillerkjøp. Var rett og slett den linken jeg hadde for hånden.

 

Du har dratt den frem før og påstått at vi bruker mer penger enn dere på spillere. Når jeg prøvde å forklare deg at man ikke går ut i fra inntekt når man regner hvilke klubber som kjøper de dyreste spillerne så påsto du at jeg aldri burde vurdere å jobbe med økonomi hvis jeg skulle tenke sånn. Poenget mitt er, og har alltid vært, at United har kjøpt og kjøper dyrere spillere enn oss.

Lenke til kommentar
Jeg synes denne nettosammenligningen din Hyrlen, er fullstendig latterlig. Skjønner ikke hva du prøver å oppnå med den linken.

Hva er så latterlig med den? Forøvrig viser jeg ikke til den på noen måte, når jeg kommenterer at dere faktisk er en rik storklubb som har brukt store summer på spillerkjøp. Var rett og slett den linken jeg hadde for hånden.

 

Du har dratt den frem før og påstått at vi bruker mer penger enn dere på spillere. Når jeg prøvde å forklare deg at man ikke går ut i fra inntekt når man regner hvilke klubber som kjøper de dyreste spillerne så påsto du at jeg aldri burde vurdere å jobbe med økonomi hvis jeg skulle tenke sånn. Poenget mitt er, og har alltid vært, at United har kjøpt og kjøper dyrere spillere enn oss.

Nå var det Fakey som fant denne da. Du tar for deg kun utgifter, jeg tar for meg netto. Der var forskjellen på meg og deg i den diskusjonen. Men du har rett, vi har kjøpt for mer. Men vi har også solgt for mye mer, dermed har dere "brukt" mer penger på spillerkjøp enn oss. Å tar du igjen sammenligningen med omsetningen i klubben vil jo Liverpool ha brukt mye mer i %. En annen ting er antall spillere Liverpool har kjøpt iforhold til United, da ser man hvor pengene har gått.

 

Men nå var ikke dette i det hele tatt det jeg mente, Liverpool har jaget toppen i to tiår. Naturlig at det er brukt mye penger. Det jeg mener er at Liverpool faktisk er en klubb med økonomiske muskler, å skal ikke trenge DIC for og hente store stjerner. Spesielt ikke med suksessen i Europa.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men nå var ikke dette i det hele tatt det jeg mente, Liverpool har jaget toppen i to tiår. Naturlig at det er brukt mye penger. Det jeg mener er at Liverpool faktisk er en klubb med økonomiske muskler, å skal ikke trenge DIC for og hente store stjerner. Spesielt ikke med suksessen i Europa.

 

Men da tar du feil. Under Moores har vi ikke hatt økonomiske muskler og har sjeldent handlet fra øverste hylle.

Lenke til kommentar
Men nå var ikke dette i det hele tatt det jeg mente, Liverpool har jaget toppen i to tiår. Naturlig at det er brukt mye penger. Det jeg mener er at Liverpool faktisk er en klubb med økonomiske muskler, å skal ikke trenge DIC for og hente store stjerner. Spesielt ikke med suksessen i Europa.

 

Men da tar du feil. Under Moores har vi ikke hatt økonomiske muskler og har sjeldent handlet fra øverste hylle.

Nå snakket jeg i nåtid :)

 

Gratulere med 4.plass forresten.

Lenke til kommentar

Den artikkelen der er bare bullshit. Nå vet ikke jeg hva som foregår innad i Liverpool eller hvordan de har fått tak i pengene til Torres, men jeg er sikker på at det er under kontroll og til og med hvis det ikke skulle være det så kommer aldri Torres til å bli solgt. Torres kommer selvfølgelig aldri til å bli solgt med mindre han selv vil det.

 

Anyway. I bring you ...

 

lfcmagazine297hy6.jpg

 

Fet LFC Magazine-forside! :D Er så jævlig klar for Chelsea-semiene igjen!

 

Edit:

HOHOH! Leser på .tv nå at neste års hjemmdrakt offentliggjøres fredag om en uke! :D Herlig! Den slippes 22. mai, så forhåndsbestiller man vil vi i Norge vel få den sånn rundt månedsskiftet mai/juni tipper jeg. Alt er jo bare strålende i dag! :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Fet LFC Magazine-forside! :D Er så jævlig klar for Chelsea-semiene igjen!

 

Edit:

HOHOH! Leser på .tv nå at neste års hjemmdrakt offentliggjøres fredag om en uke! :D Herlig! Den slippes 22. mai, så forhåndsbestiller man vil vi i Norge vel få den sånn rundt månedsskiftet mai/juni tipper jeg. Alt er jo bare strålende i dag! :D

Får håpe det ikke er de draktene som det er bilder av på nettet da. Hjemmedrakta var fin, men bortedraktene var ikke noe særlig.

 

OG i tillegg begynner Sabra å selge pakker til Everton og Man Utd kampene 7. mai!

Lenke til kommentar
Fikk nå beskjed om at kampen mot Manchester City lørdag 2. mai har blitt flyttet til søndag 3. mai. Gjett om jeg er glad for at jeg allerede hadde planlagt å bli en ekstra dag i Liverpool den helgen!

 

Det er en uskreven regel at hvis du skal på kamp i England, forvent at kampen blir flyttet til Søndag, så det var nok ikke så dumt :)

Lenke til kommentar

Laget er her!

 

 

Reina

 

Finnan - Hyypia - Skrtel - Riise

 

Pennant - Masche - Lucas - Benayoun

 

Voronin - Crouch

 

 

 

Subs: Itandje, Torres, Aurelio, Alonso, Carragher.

 

 

Blir spennende dette her. Dette laget burde slå Fulham.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...