Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Noen som la merke til at Masche løp inn Walcott? Herlig. Bare synd han ikke fikk satt taklingen. Ekstrem prestasjon av Walcott uansett, men Hyypia burde rygget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som la merke til at Masche løp inn Walcott? Herlig. Bare synd han ikke fikk satt taklingen. Ekstrem prestasjon av Walcott uansett, men Hyypia burde rygget.

Jeg synes at ihvertfall en av de 5 liverpool spillerene han løp forbi burde satt en saftig takling, og heller fått det gule kortet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi har bortebane i returkampen i semien. Det kan bli forferdelig med den statistikken Chelsea har. Jeg tippet jo under gruppespillet at vi kom til å ryke i semien, men etter i kveld ser jeg fremover med forventninger.

Lenke til kommentar
Seieren varmer bare enda mer når United-fansen viser hvor jævlig redde de er for å møte oss i finalen. Gleder meg.

Siter noen der de sier at de er redde for å møte dere?

 

Men ja, du har et poeng. Det er alltid vanskelig for motstandern hvis et lag skal få gratis straffer, i tillegg til å slippe unna med klare straffer.

Lenke til kommentar

haha, engstlige for å møte dere? Har du sett statestikken vi har mot dere eller? Har du glemt hvordan vi pissa på dere for litt siden ??? Please...

 

Mache slapp gule kort i dag. Det kan jeg faen meg ikke skjønne...

 

Hold kjeft, begge straffene var like klare.

 

Om du tenker på Hleb og babel situasjonene.

 

Toure holder babel mye mer en kuyt holdt hleb. enkelt og greit.

Forseelsen startet utenfor!!! Fuck me sideways...

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete bryr dere dere om Man Utd-folkene her? Dette er en dag for GLEDE, ikke surmuling. De vil selvsagt gjøre alt for å skape kvalme fordi dette er forferdelig for dem å se på, men hvorfor gidde å la dem sette en demper på gleden på en dag som denne? Disse sedvanlige drittdiskusjonene kan vi ta i morgen, i dag er det bare glede, tårer og latter! :D

 

YOU'LL NEVER WALK ALONE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nevner at innlegg som bryter med retningslinjene slettes. Og for dere som frykter jeg skal være partisk fordi jeg er Liverpool-fan så ta det med ro. Jeg lar alt som er på det rene gå :) Satser på at jeg ikke slipper å slette noen. Diskuter situasjoner og ikke brukere, så går det så fint så.

Lenke til kommentar
Seieren varmer bare enda mer når United-fansen viser hvor jævlig redde de er for å møte oss i finalen. Gleder meg.

Siter noen der de sier at de er redde for å møte dere?

 

Men ja, du har et poeng. Det er alltid vanskelig for motstandern hvis et lag skal få gratis straffer, i tillegg til å slippe unna med klare straffer.

Jeg siterer en her og nå... Du som alle andre kommer rett inn og diskuterer vår kamp og hvor mye vi har kjøpt dommeren for i vår tråd. Så hvis det ikke er fordi du prøver å finne en annen sportslig grunn enn at Liverpool fortjente seieren så er du redd.

 

 

Sportslig sett så var vi best. Vi hadde marginene på vår side, men fortjente det ratt. Kommer du her og sier at det ikke var fortjent så har du lite å gjøre i en fotball diskusjon for da vet du ikke hva vi snakker om her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er greit, dere Pool-supportere kan ikke noe for det. Men det som er kvalmt er at dere ikke har guts til å innrømme at dere avanserer fra hvert finalespill pga. dommern og en god overdose med flaks.

 

Jeg er helt uenig i den påstanden. Det som er rart er at de fleste andre også er det. Ting ser kanskje litt annerledes ut for deg, men vi har ikke for vane å flakse oss videre. Sorry :)

Lenke til kommentar

Banan: Ikke forvent deg at alle greier eller vil se på ting objektivt nå, herregud da, folk er jo i gledesrus. Tror du virkelig at du og resten av gjengen deres er noe bedre på det punktet? Dette blir mitt siste innlegg før i morgen tidlig som handler om Man Utd-supportere hvert fall, jeg skal med glede ta noen objektive diskusjoner i morgen, men i dag er jeg for glad og for rød til å skrive noe annet: WHHOOOPIIIIDIIIIIDUUU! :D

Lenke til kommentar
Seieren varmer bare enda mer når United-fansen viser hvor jævlig redde de er for å møte oss i finalen. Gleder meg.

Siter noen der de sier at de er redde for å møte dere?

 

Men ja, du har et poeng. Det er alltid vanskelig for motstandern hvis et lag skal få gratis straffer, i tillegg til å slippe unna med klare straffer.

Jeg siterer en her og nå... Du som alle andre kommer rett inn og diskuterer vår kamp og hvor mye vi har kjøpt dommeren for i vår tråd. Så hvis det ikke er fordi du prøver å finne en annen sportslig grunn enn at Liverpool fortjente seieren så er du redd.

 

 

Sportslig sett så var vi best. Vi hadde marginene på vår side, men fortjente det ratt. Kommer du her og sier at det ikke var fortjent så har du lite å gjøre i en fotball diskusjon for da vet du ikke hva vi snakker om her.

HVORFOR skal jeg være redd for et Liverpool lag som ikke har scoret mot oss på 6 (?) kamper, og som vi UTKLASSET, LEKTE MED og OVERKJØRTE for ikke mange uker siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...