Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Se kampen under ett, hvem hadde fortjent og vinne?

 

Denne straffen var 10ganger klarer enn hleb sin sist kamp. Du ser jo at Babel blir holdt i høyrearmen, og dyttet over inni 16-meteren

Forseelsen starter UTENFOR 16-meteren. Han blir ikke holdt så mye, men han KASTER SEG allikevel inne i feltet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se kampen under ett, hvem hadde fortjent og vinne?

 

Denne straffen var 10ganger klarer enn hleb sin sist kamp. Du ser jo at Babel blir holdt i høyrearmen, og dyttet over inni 16-meteren

 

Det FRISPARKET hadde vært 10 ganger klarere ja, noe straffe skulle det aldri vært.

Lenke til kommentar

For det første... Diskutere kampen gjør vi i morra. Så dere Man u fans + evt andre kan gå og legge dere nå. Det begynner å bli seint for dere.

 

Jeg satt nesten og gråt for jeg var bombesikker på at hvis arsenal scoret så var vi ute. Så hører jeg: "Straffe!!" Og Gerrard må ha verdens største press på seg der. Så skal jeg si min mening om straffa. Slakt kommer det vet jeg, men dere som roper kjøpt og betalt og heier på Man U.... Hold kjeft!

 

Når du løper i full fart. Snakker full spurt. Også kommer en inn og dytter deg. Lett å dette, men Babel fortsetter. Så kommer en ny gjøk inn og dytter til deg. Holder du balansen da så kan du stille i OL og vinne gull i all slags balanse kunst. Ikke verdens klareste "stygg takling" straffe, men klart straffe!

 

Når det er sagt så... Flaks :dribble:

Lenke til kommentar
Denne straffen var 10ganger klarer enn hleb sin sist kamp. Du ser jo at Babel blir holdt i høyrearmen, og dyttet over inni 16-meteren

HAHAHAHA!!! 1) Hleb straffa var soleklar. 2) Babel situasjonen skjer utenfor straffefeltet, ergo i beste fall frispark. Pluss at han filmer...

 

At det blir 4-2 har noe med at arsenal spillte med 8 spisser da...

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAA!! HAHAHA :D:D

 

Jeg er så glad. Torres! Babel! Gerrard! ANFIELD! Det finnes faen ikke et lag som kan slå oss i Europa! Jeg dør på meg av glede ;:D

 

Eneste skåret i gleden min nå er at jeg droppet å dra på kampen fordi jeg ikke fikk noen med meg på så kort varsel. Jeg MÅ på Chelsea-kampen

Lenke til kommentar

Kommer til og holde på i dagesvis med straffe diskusjon og blablabla vi hadde flaks blablabla.

Ja vi hadde flaks på Emirates, men på Anfield så var vi overlegne i 70minutter, og hva annet en seier er det og forlange da? Jeg har sett billigere straffer, og jeg har sett dommere som ville dømt filming eller latt spille gå videre, men dessverre så har ikke dommeren 1000øyner, og han må ta en avgjørelse på sekundet, og det var som kommentatorene sa, i det øyeblikket vi så fallet, så så det ut som babel ble revet ned.

Prøv og vær dommer på en så stor kamp, det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Det var straffe, så reprisen, ser tydelig at han han blir holdt i skjorta, det er holding som igjen er straffe, så go to he** ManU fans, klarer ikke ødelegge min fantastiske lykke jeg har nå! :D

Han blir ikke holdt i skjorta. Han blir først holdt i høyrearmen utfor 16-meteren, blir sluppet rett før, og da kommer en ukontrollert Arsenal spiller som ser ut til er i ubalanse og løper Babel ned. Men hadde ikke dette skjedd, så hadde det vært en stor målsituasjon, så på den måten er det et riktig avblåst straffe

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Roa meg litt nå. Altså, jeg sa selv at det var straffe lenge før dommeren faktisk blåste det, men når jeg ser reprisene av det nå så ser jeg jo at den ikke er så klar da, men når vi må ha repriser for å se at det faktisk ikke er straffe så sier det jo seg selv at det ikke er fullt så lett for dommeren heller. Dessuten skal det ikke mye til å komme ut av balanse når man er i full spurt, det burde de fleste som driver med noe form for idrett, spesielt fotball vite. Uansett, jeg bryr meg ikek så jævla lenger, dere kan bare grine. Jeg griner av glede. :D

Lenke til kommentar
Denne straffen var 10ganger klarer enn hleb sin sist kamp. Du ser jo at Babel blir holdt i høyrearmen, og dyttet over inni 16-meteren

HAHAHAHA!!! 1) Hleb straffa var soleklar. 2) Babel situasjonen skjer utenfor straffefeltet, ergo i beste fall frispark. Pluss at han filmer...

 

At det blir 4-2 har noe med at arsenal spillte med 8 spisser da...

Jeg følte Arsenal trykte høyt med hele laget de siste 20minuttene, men Liverpool stopte dem på midtbanen, da kunne det også lett blitt en kontring, så at straffen hadde noe å gjøre med at Arsenal angrep mer vil jeg ikke si.

 

Men Adebayor må trene hele sommeren på offside, utfallet hadde vært annerledes hadde han lært seg offside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...