Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen fan av de lange kontraktene de driver og slenger rundt seg. Det startet med Enzo, men det var for å dele overgangsummen over flest mulig år og dermed kunne handle enda flere spillere.

Men de låser altså spillere til 8+1 års kontrakter. Sikkert bra for klubben, men om de ønsker å være sleipe så kan de la være å fornye kontrakten og spillerne blir sittende på lave lønninger med kun ordinære årlige lønnsøkninger på slikk og ingenting uavhengig av prestasjonene deres.

Hadde jeg vært en slik spillers agent så skulle det faen meg vært en bra lønn for å bli låst slik i så mange år. Og akkurat det tror jeg faktisk ikke er tilfellet, for det bryter fullstendig med poenget med den lange kontrakten, som er å holde kostnadene nede.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lol, dette går jo over alle støvleskaft. Nå byr Liverpool angivelig på en 30-år gammel japaner. Jaha?
Et av argumentene mot å kjøpe Pavard var at han var alderen hans, 27 år, som allikevel er 5 gode år igjen.

Hvis dette stemmer så har det jo rablet helt for klubben når spillere som Gravenberch eller Thuram er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Veldig god defensiv midtbanespiller, 30-år er litt mer "united-signering", men Varane, T.Silva og Casemiro har vært meget  tross av alder så må ikke kimse av det. 

 

Må nok flere signeringer til, men absolutt fremgang fra desperat Melo-lånet. 2 uker igjen. Billig, god og det laget trenger. Flott. (Men kan ikke være eneste inn)

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser prisen er rundt £15m. Så hva med de resterende £100m vi tydeligvis har tilgjengelig? Går rett på sparekontoen de nå eller? Egentlig litt redd for det.

De bør ihvertfall slenge inn et bud på Pavard. Sies at Bayern skal ha rundt £35m for han.

Da hadde vi fått inn 2 spillere med rutine til prisen av Lavia. Som hadde vært greit det. Og enda kunne vi kjøpt Gravenberch eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Årets første seier og foran fjorårets skjema som er bra. 

+ Endo, takk og lov for den signeringen.

+ tre mål fra samtlige angrepsspillere

+ Allison

 

- soft red card(og straffe for rettferdighetens skyld) på Mac. 

- Trent forsetter trenden med forsvarstabber som ender i mål imot 

-skader på Trent og Diaz. Trenger de mot Newcastle. 

* Salah må miste straffespark-plassen.  Ikke sikker nok. Holder ikke å møkke ballen midt på mål denne sesongen også 

* 2 uker igjen av transfervinduet. Må ha inn en midtbanespiller og forsvarspiller til. Er tynt baki der. Og oser ikke trygghet. 

 

3 points on the board!

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (Akkurat nå):

Caicedo lager straffe i debuten. Fint for agenten som fikl 10% av overgangsummen.

Han hadde definitivt ikke et bra innhopp. Stort sett bare feilpasninger og topper det hele med å lage en klønete straffe.

Blir sikkert god for Chelsea når han får starte, men dette var ikke bra.

Merker meg at Lavia ikke en gang er med i troppen. Og han var sur fordi han følte han ikke var førstevalget til Liverpool på transfermarkedet, for så å gå til en annen klubb hvor han heller ikke var førstevalget.

Men dette er litt Chelsea i et nøtteskall. De kjøper og kjøper uten å helt vite hva de trenger å kjøpe for og bygge et bra lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...