Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agenten som lager tullball. Ønsker nok mer penger selv og der er jo Chelsea god. Dagens fotball er så ufin til tider. Mye takket være organisasjoner som styrer alt(fifa\uefa) 

Null tro på at dette går i land. Drar nok tilbake til Southampton-forhandlingene, Pavard og forhåpentligvis 1 spiller til. Kjipt.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Cappo skrev (3 timer siden):

Hvis Caceido foretrekker Chelsea og Lavia foretrekker Liverpool, så føler jeg dette er en nobrainer.

La Chelsea betale £110m for Caceido, så kjøper Liverpool Lavia for £50m.

Så bruker en de resterende £60m + litt til på Pavard og for eksempel Thuram. 

Ser ut som Chelsea ender opp med begge to, pluss Olise. Så ffp kan  bare dra til helvete.

Lenke til kommentar

Gikk vel som forventet til å være første kamp og borte mot et storlag.

Ganske tydelig at midtbanen savner noe. Så Liverpool får bare hive seg rundt å finne en eller annen spiller et sted i Frankrike, Tyskland eller Spania.

Bare synd at Liverpool fortsetter med tøffe kamper fremover.

Lenke til kommentar

Ser ut som Chelsea lander Lavia og Caicedo i dag. Begge foretrekker Chelsea foran Liverpool.(om det er lønna som teller mest eller hva det nå er) Kjipt men sånn er fotballen. Caicedo-opplegget er greit nok, men spinkelsparingen til Liverpool er grunnen vi mistet Lavia. Burde ha bydd det Southampton krevde for 2 uker siden. Fatalt opplegg 

 

Nå må Liverpool finne noen annen def.midtbanespillere. gjerne litt kvikt.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (38 minutter siden):

Ser ut som Chelsea lander Lavia og Caicedo i dag. Begge foretrekker Chelsea foran Liverpool.(om det er lønna som teller mest eller hva det nå er) Kjipt men sånn er fotballen. Caicedo-opplegget er greit nok, men spinkelsparingen til Liverpool er grunnen vi mistet Lavia. Burde ha bydd det Southampton krevde for 2 uker siden. Fatalt opplegg 

 

Nå må Liverpool finne noen annen def.midtbanespillere. gjerne litt kvikt.

Er vel ikke spinkelsparingen som har gjort at vi tapte Lavia hvis han uansett foretrekker Chelsea.

Hvis han foretrekker Chelsea så er det ikke noe tap.

Ikke skjønner jeg derimot hvorfor han vil til Chelsea når Chelsea signerer Caceido. Hvordan i alle dager skal alle midtbanespillerne få fortjent med spilletid?

I Liverpool ville Lavia mest sannsynligvis vært et av de tre førstevalgene.

Men samme faen, vil de ikke til Liverpool, så vil de ikke. Håper heller Bajcetic gruser dem begge to. 😛

Med tanke på at Liverpool tydeligvis har £110m tilgjengelig, så er det nok til en DM og Pavard.

Jeg vet det skrives at Liverpool vanligvis ikke signerer så gamle spillere, men han er anvendelig, masser av rutine og vi vil få 5 gode år ut av han mest sannsynligvis og det er godt nok for min del for £35m som sies å være prisen på han. 

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (44 minutter siden):

Er nok ganske så satt. 2 uker igjen til transfervinduet stenger, Liverpool trenger desperat støtte på midten.

Ja er godt mulig at det er satt. Men eg kan ikkje fatte å begripe at speletid betyr så lite for dei her folka. Lavia vil jo ikkje meir enn 10 innhopp i PL i år. Ikkje har dei Europa i år heller, så det blir rimelig toppa lag i mikkemuscup vil eg tru. Ungdomsavdelinga  som vanligvis har vore sterk i Chelsea kan ikkje få mange minuttene då.

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (12 minutter siden):

Ja er godt mulig at det er satt. Men eg kan ikkje fatte å begripe at speletid betyr så lite for dei her folka. Lavia vil jo ikkje meir enn 10 innhopp i PL i år. Ikkje har dei Europa i år heller, så det blir rimelig toppa lag i mikkemuscup vil eg tru. Ungdomsavdelinga  som vanligvis har vore sterk i Chelsea kan ikkje få mange minuttene då.

Liverpool er for gniene til å betale for Laiva, men er plutselig klar for å hojse ut penger på Caicedo uiten videre så skjønner jeg at han ikke vil hit, men at han går til Chelsea er interessant. De må betale godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...