guttorm 559 Report post Posted April 16 Hadde vi bare scoret et til tidligere, Salah skulle vert tatt av for lenge siden... Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 16 Takk og lov for at det var sterling som fikk den siste sjansen. Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 16 Another day, another final! 😍 Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 16 Skal prøve å få meg finalebilletter ^^ Quote Share this post Link to post
guttorm 559 Report post Posted April 16 haha, ja:D Deilig seier, men fy at man skal få hjerte i halsen ganske så unødvendig denne gangen. The Quadrupel is still on Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 16 Må gi en takk til At.Madrid, de gjorde city møre og klar til å ta. 2 Quote Share this post Link to post
1Dr.E 1560 Report post Posted April 20 Vanskelig å si noe på den der, spesielt i etterkant av kampen. Quote Share this post Link to post
oOF 1989 Report post Posted April 20 For all del, det var stor forskjell selv om det var mange som ikke startet på bortelaget. Quote Share this post Link to post
leifeinar 1590 Report post Posted April 21 (edited) fikk ikke sett Man u kampen, er det noe arkiv noe sted man kan se en kamp i reprise? Etter mye trykking i menyen på tv2 dukket det opp 😊 God kamp, men er nesten litt trist å se gamle rivalen united så dårlig. de ansikts utrykkene ser allt. Edited April 21 by leifeinar 1 Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 23 City med 3-1 til pause mot Watford. Ingen hjelp fra Woy. Hadde litt håp på Brighton men de var langt under pari. Newcastle med imponerende run, blir tøft neste lørdag med tidligkamp på St.Jamses park ettet cl-onsdag. Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 24 Frank Lambert har lært Everton til å legge seg no matter what Quote Share this post Link to post
oOF 1989 Report post Posted April 24 Der skulle vel TAA hatt frispark mot seg? 1 Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 24 Helt klart. Hoff, vart under pari så langt Trent. Flere med dårlige valg Quote Share this post Link to post
Snikpellik 34671 Report post Posted April 24 Hadde vært litt morsomt om Everton rykker ned. Da tror jeg de vil slite litt med å komme seg opp igjen. Pussig dømming hittil i kampen. TAA veldig heldig som ikke får frispark mot seg og minst gult kort. Risikerer rødt i slike situasjoner som bakerste mann. Quote Share this post Link to post
Danielzu 14895 Report post Posted April 24 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Hadde vært litt morsomt om Everton rykker ned. Da tror jeg de vil slite litt med å komme seg opp igjen. Pussig dømming hittil i kampen. TAA veldig heldig som ikke får frispark mot seg og minst gult kort. Risikerer rødt i slike situasjoner som bakerste mann. Ønsker vanligvis ikke Everton ned, bra for Liverpool by med to lag. Men når man ansetter Benitez bak supporternes rygg for å så sparke han og erstatte han med Frank Fuckings Lambert kan de like gjerne rykke ned i min mening. Quote Share this post Link to post