Jump to content
AllFather

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

Recommended Posts

haha, ja:D Deilig seier, men fy at man skal få hjerte i halsen ganske så unødvendig denne gangen. The Quadrupel is still on :D 

For all del, det var stor forskjell selv om det var mange som ikke startet på bortelaget.

fikk ikke sett Man u kampen, er det noe arkiv noe sted man kan se en kamp i reprise?

Etter mye trykking i menyen på tv2 dukket det opp 😊

God kamp, men er nesten litt trist å se gamle rivalen united så dårlig. de ansikts utrykkene ser allt. 

Edited by leifeinar
  • Like 1

City med 3-1 til pause mot Watford. Ingen hjelp fra Woy. Hadde litt håp på Brighton men de var langt under pari. 

Newcastle med imponerende run, blir tøft neste lørdag med tidligkamp på St.Jamses park  ettet cl-onsdag.

Hadde vært litt morsomt om Everton rykker ned. Da tror jeg de vil slite litt med å komme seg opp igjen.

Pussig dømming hittil i kampen. TAA veldig heldig som ikke får frispark mot seg og minst gult kort. Risikerer rødt i slike situasjoner som bakerste mann. 

Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Hadde vært litt morsomt om Everton rykker ned. Da tror jeg de vil slite litt med å komme seg opp igjen.

Pussig dømming hittil i kampen. TAA veldig heldig som ikke får frispark mot seg og minst gult kort. Risikerer rødt i slike situasjoner som bakerste mann. 

Ønsker vanligvis ikke Everton ned, bra for Liverpool by med to lag. Men når man ansetter Benitez bak supporternes rygg for å så sparke han og erstatte han med Frank Fuckings Lambert kan de like gjerne rykke ned i min mening.