Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Danielzu skrev (33 minutter siden):

Ser heller på det enn Liverpool vs real hvert jævla år.

Helt enig egentlig. Ganske lei av alle de samme storlaga i CL hvert eneste år. Så da er det vel greit at de forsvinner (lager Super League som ingen trenger å se på) og gir plass til nye lag?

Mye morsommere med lag som Leeds og Aston Villa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Danielzu said:

Ser heller på det enn Liverpool vs real hvert jævla år.

Så du har ikke lyst at Liverpool skal spille mot de beste lagene i Europa? Møte et lag annenhvert år blir for mye? 1 gang per 10 år ca er passende? Greit å ikke like ESL, men grunnene folk kommer med begynner å bli litt latterlige 

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på et annet aspekt av dette og det er jo at det kommer jo til å bli en massiv spillerflukt fra disse lagene.
Spillere kommer til å stå i kø for å signere for Bayern, Dortmund, Athletico Madrid, osv.

Hvis vi ikke kastes ut av Premier League neste sesong, så er det ikke sikkert vi kommer til å se mange av stjernene på laget igjen neste sesong.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (33 minutter siden):

Da trakk vi oss endelig offisielt. Ingen unnskyldning til fansen eller noe i den dur, bare at de trekker seg. Kan vi nå samles om å få ut FSG?

Hvem skal ta over? Arabisk/russisk oil money? Chelsea og City var også for super league. Andre amerikanere? 

Fsg før covid-19 var god fit for Liverpool. Systemet fungerte og ga oss det vi trengte og titler. 

Gjort mye dumt under covid-19 selvfølgelig, både nå og når de ville få systemet betale for ansatte, men snudde begge ganger. Optimalt så lærer Fsg av dette og rett og slett skjerper seg og tankegangen de har. This aint America. 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hadde FSG virkelig lært av dette her og brydd seg om supporterne så hadde de kommet med en uforbeholden unnskyldning, ikke det skvipet av en pressemelding som ligger ute på sidene våre nå. Forøvrig har jeg vært veldig pro FSG helt siden de "reddet" oss fra Gillett/Hicks helvetet. Det er også i stor grad pga. Deres moneyball taktikk at Damien Comolli i utgangspunktet ansatte Michael Edwards som etter min mening har vært instrumental i at vi har fått inn de spillerne vi har fått inn. De fikk også inn Klopp og uten Klopp og Edwards hadde vi nok aldri vunnet hverken CL eller PL. Det er noe jeg alltid kommer til å være takknemlig for, men det som har skjedd i forbindelse med Super League og også gjennom Covid 19 har dessverre skadet det forholdet de hadde til supporterne "irreversibly". Det kommer aldri til å bli det samme igjen. Håpet mitt er at myndighetene/forbundet kan få gjennom en 50+1 regel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...