Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så amatørmessig, men Liverpool risikerer bot og mulig exit fra mikke mus-cupen pga bruk av spiller(uvist hvem) uten riktig registrering/tillatelse.

Har skjedd før med Sunderland, endte opp med bot.

 

 

Kan ikke fatte at en så rutinert klubb gjør slike feil. Oppgitt

Mens jeg er enig i at det ikke et bra av en så rutinert klubb, så vil jeg allikevel peke på at det tilsynelatende har oppstått en situasjon som Liverpool aldri tidligere har vært borti.

Og forøvrig er det etter min mening helt høl i huet at han plutselig trenger ny klarering for spill for klubben han har vært i i 6 år og som han tidligere har blitt klarert for å spille for.

 

Etter det jeg har forstått så har Liverpool sendt inn det de vanligvis har måtte sende inn i Juli, men at de har vært uvitende om at de trengte ytterligere klarering. Noe FA strengt talt burde sagt fra om for lenge siden om det faktisk er tilfellet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Mens jeg er enig i at det ikke et bra av en så rutinert klubb, så vil jeg allikevel peke på at det tilsynelatende har oppstått en situasjon som Liverpool aldri tidligere har vært borti.

Og forøvrig er det etter min mening helt høl i huet at han plutselig trenger ny klarering for spill for klubben han har vært i i 6 år og som han tidligere har blitt klarert for å spille for.

 

Etter det jeg har forstått så har Liverpool sendt inn det de vanligvis har måtte sende inn i Juli, men at de har vært uvitende om at de trengte ytterligere klarering. Noe FA strengt talt burde sagt fra om for lenge siden om det faktisk er tilfellet.

Dryger i det ekstreme ja. Burde uansett aldri anta at noe er i orden uten at det 100% er. Null poeng å bruke han i kampen og ga Liverpool ikke nok til å være verdt trøbbel.
Lenke til kommentar

Mye mas om den jævla klareringen også da. Blir enten bot, omkamp eller utkastelse. Kan egentlig bare droppe alt å gi city trofét å bli ferdig med det.

 

Rart om de blir kastet ut. Sunderland ble ikke kastet ut. Så da har de satt en presedens med å bare gi Sunderland en bot.

Da kan de ikke plutselig kaste Liverpool ut av cupen, for da går Liverpool bare rettens vei og viser til presedensen FA allerede har satt og FA taper saken.

 

Hadde det aldri skjedd før og straff aldri hadde tidligere blitt delt ut, så kunne Liverpool blitt kastet ut for å statuere et eksempel. Men slik er det altså ikke.

Spilleren var heller ikke instrumental for resultatet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hvorfor? Ingen på førstelaget spiller uansett..

Gomez/Lovren (Matip er jo ute med skade, spiller ikke idag) og Milner spiller på førstelaget og spilte mot MK Dons, så det er feil. Kan jo legge til Ox og Keita også, selvom de ikke er på førstelaget per nå, så har de definitivt noe å tilføre kamper fra benken. I tillegg så er en ekstra kamp ekstra belastning for spillerne, trenerne, ja hele apparatet. Det synes jeg virkelig ikke det er verdt når det er snakk om Mikke Mus Cupen, vi har et tøft kampprogram og dårlig dekning et par steder.

Lenke til kommentar

Jeg trooor nok klubben og spillerne gjerne vil komme så langt i denne cupen som mulig, vil jo gjerne vinne det som er. Ser jo bare på hvordan klubbene feirer seier i Community Shield og Supercupen og sånne små tulletrofeer. Er nok ingen ønske om å ryke ut verken via dårlig spill eller utkastelse.

 

Tror vel helst det er supporterne som ser på dette som en unødvendig cup vi like gjerne kan ryke ut av (og det med god grunn om førstelaget hadde spilt hele veien)

 

Men settes så klart ikke høyest av klubben, og det er i praksis god kamptrening og erfaring for stallfyll og unge som flere er inne på.

 

Tror vi får se det samme i klubb-VM i desember også, selv om det er for de fleste unødvendig kampbelastning i en allerede hektisk periode, så kommer vi nok til å gjøre det vi kan for å vinne, med en kombinasjon av førstelagsspillere som spiller hver sin kamp kombinert med unge f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier at jeg personlig ikke hadde hatt noe imot om vi ble kasta ut. Hva spillerne og klubben vil er selvfølgelig å vinne alt, men i en realistisk verden er ikke dette mulig med den stallen vi har dessverre. Så ja, det er selvfølgelig vi supportere som ser på dette som en unødvendig cup, samme med Klubb-VM og som du sier: med en kombinasjon av førstelagsspillere og unge. At Alkan ikke tror det blir slitasje på førstelagstroppen av disse ekstra kampene får stå for hans regning. Skulle ikke forundre meg en gang om Fab blir skada i en sånn type drittkamp eller pga. den ekstra belastningen disse kampene påfører spillerne. Time will show.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Bør da være nok unggutter og førstelagsspillere som trenger spilletid, uten å bruke noen fra førsteelleveren? Kan sikkert være en viss slitasje i en togtur til en annen by i England for å sitte på benken, men verdien mener jeg er langt større ved å delta.

 

Er «verre» hvis man kommer langt i turneringen og stiller et sterkere lag, men da har man jo også en god mulighet til å vinne et trofé som unge spillere og hele troppen har stort eierskap til og det får man utbytte av senere.

Lenke til kommentar

Det mener du (og flere andre her). Jeg er uenig (noe jeg har skrevet flere ganger) da jeg mener det vil komme mer enn nok av andre muligheter for de unge når vi får skader eller må hvile spillere, spesielt rundt juletid. Så jeg er uenig i at verdien er langt større ved å delta og har vel utbrodert greit om det før her. Det var også snakk om Klubb VM og da er det ikke lenger en "togtur til en annen by i England" det er snakk om, men flytur til Qatar. Det er lov å være uenig  :)

Edit: Du snakker også om å gå videre og at det da blir "verre" men at fordelene veier opp for ulempene. Der er jeg også uenig. Jo lenger inn i cupen vi kommer, dess flere førstelagsspillere vil bli brukt og slitasjen blir stor. Da foretrekker jeg heller å ryke ut og ha fokus på de store cupene som CL og PL, enn å vinne Mikke Mus cupen og komme til kort i de nevnte cupene.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Forøvrig synd vi ikke spilte mot Genk i første kampen, for jeg har vondt for å tro at de ikke kommer til å heve seg flere hakk i de neste kampene.

 

Ja, hva var det jeg sa? Skulle ha møtt Genk først kampen for å ha fått et brakresultat. 0-0 mot Napoli liksom. Stor kontrast til forrige kamp for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...