Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpt Lallana sku komma seg etter skadene, men ser ikkje spesielt lyst ut..

 

Jeg har sagt det mange ganger allerede. Han kommer ikke til å komme seg tilbake på det nivået han var når han spilte med Sturridge og Suarez.

Har selvsagt håpet på at han ville det. for da var han skikkelig god. Men i dag så tar han bare opp plass på benken og det irriterer meg for hver eneste kamp han får en plass der fremfor en unggutt.

Lenke til kommentar

Artig kamp dette. Harvey Elliot ser ekstremt lovende ut!

 

Egentlig hater jeg kamper som dette. Jeg er mer interessert i å se hva disse guttene kan med nesten toppet lag rundt seg.

Den sjansen bør i hvert fall Elliot få. Og jeg syns egentlig Brewster burde det også. Med unntak av Elliot, så er det så som så med passningene han kan få.

I tillegg tror jeg Brewster er bedre i kamper som er mer vanlig for Premier League, hvor det blir bakrom å løpe i.

 

Dessverre faller han litt dypt og er litt for langt ut på siden noen ganger, fordi det er dårlig med andre kreative der som kan gjør det for han.

 

Lovren bør ikke være i nærheten av en startplass. Han bør være 4. valg, maks. Lallana glemmer jeg at faktisk spiller, så usynlig er han.

Er Hoever egentlig back? Mulig jeg er bortskjemt med Alexander-Arnold som slår innlegg fra alle mulige slags posisjoner og ikke kun fra dølinja. Hoever ser ut til å mangle gutsen til å bare måke ballen inn når muligheten byr seg.

 

Hittil er oppsummeringen ganske enkelt. Lallana vekk fra benken fremover, Elliot inn på benken. Gjerne også inn på banen fra tid til annen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Lallana og ox var også god før langvarig skadeopphold. Gomez har minst to lengre avbrekk. Derfor er det godt å se

 

Sant det. Det er veldig godt å se at han tilsynelatende er tilbake fra den siste skaden.

 

Jeg tar meg i å glemme at Elliot bare er 16 år. Han er jo bare så vanvittig god.

 

Syns for øvrig at Brewster bør ta det som et kompliment at han blir pakket inn mer enn godeste Salah. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...